مددجوی زندان کرمان با اخذ رضایت شکات از زندان رهایی یافت

13:37 - 19 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۸۲۹۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مددجوی زندان کرمان با اخذ رضایت شکات از زندان رهایی یافت
معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان از آزادی یک مددجوی مالی از زندان پس از اعلام رضایت شکات خبر داد.

خبرگزاری میزان – مهدی تقی زاده اظهار کرد: یک نفر از مددجویان زندان کرمان که به دلیل ناتوانی در پرداخت دیه در زندان به سر می‌برد پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف آزاد شد.

وی افزود: طلب این زندانی به ارزش بیش از ۴ میلیارد ریال بود که پس از مداخله و تلاش کارکنان شورای حل اختلاف شماره ۴۰ مستقر در زندان منجر به سازش شد و در ادامه شکات از کل طلب خود گذشت کردند.

معاون توسعه حل اختلاف استان کرمان تصریح کرد: دلیل این بخشش احترام به ابا عبدالله الحسین (ع) بود و شکات به حرمت امام حسین (ع) از حق قانونی و شرعی خود گذشت کردند.

تقی زاده بیان کرد: پویش به عشق امام حسین (ع) می‌بخشم تاکنون منجر به سازش قابل توجهی از پرونده‌ها شده است و امید است با اجرایی شدن این پویش تا پایان ماه صفر و با تلاش کارکنان شورا‌های حل اختلاف، صلح یاران و متنفذین، شاهد صلح، آشتی صاحبان حق و حل اختلاف طرفین پرونده‌ها باشیم. 

وی افزود: یکی از اصول بنیادین اخلاق اهل بیت (ع) اصل گذشت است که با برگزاری پویش‌های مناسبتی به نام و حرمت ائمه اطهار و پیروی مردم از سیره اهل بیت (ع) است که خوشبختانه تاثیرات مثبتی در افزایش میزان صلح و سازش و گذشت شکات داشته است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *