معاون اول قوه‌قضاییه: اتاق فکر دشمن در حال برنامه‌ریزی برای دو قطبی‌سازی است

16:26 - 16 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۷۶۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
معاون اول قوه‌قضاییه: اتاق فکر دشمن در حال برنامه‌ریزی برای دو قطبی‌سازی است
معاون اول قوه قضاییه گفت: امسال انتخابات بزرگی را در پیش داریم و اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای ایجاد دو قطبی در کشور و اختلاف افکنی در بین قواست.

خبرگزاری میزان - حجت الاسلام والمسلمین محمد مصدق در آیین تکریم و معارفه رئیس کل دادگستری استان زنجان، افزود: امروز جمهوری اسلامی ایران چه از نظر پیشرفت و چه اصرار دشمنان برای جلوگیری از این پیشرفت‌ها در مرحله حساسی قرار دارد. 
 
وی گفت: دشمن به شدت در این زمینه کار می‌کند و باید حواسمان باشد که مبادا در زمین دشمن بازی کنیم.

معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای دو قطبی سازی کشور است

معاون اول قوه قضاییه تصریح کرد: سالی که گذشت برای قوه قضاییه یک سال بی نظیر بود، چون مسائلی را برای قوه پیش آوردند که با تأسی از رهنمود‌های رهبر معظم انقلاب عزت مندانه از آن موضوع‌ها عبور کردیم و دشمن ناامید شد.

وی با قدردانی از نیرو‌های امنیتی، اطلاعاتی و فراجا که همواره در خط مقدم مقابله با دشمنان هستند، گفت: امروز همه قوا و نیرو‌های مسلح همدل و پا به رکاب هستند و دشمن از همین می‌ترسد.


معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای دو قطبی سازی کشور است در پایان این مراسم که با حضور مقامات عالی استان زنجان، اعضای شورای تأمین، شورای اداری، شورای مدیران و قضایی، خانواده شهدا و کارکنان دادگستری و شورای حل اختلاف برگزار شد، از زحمات حجت‌الاسلام صادقی نیارکی که اخیرا با حکم حجت الاسلام و المسلمین محسنی اژه‌ای رئیس قوه قضاییه به سمت رئیس کل دادگستری استان گیلان منصوب شده بود، حجت الاسلام و المسلمین علی فرجی برحق به سمت رئیس کل دادگستری استان زنجان معرفی شد.

معاون اول قوه قضاییه: اتاق فکر دشمن در حال برنامه ریزی برای دو قطبی سازی کشور است

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *