رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

خبرنگاری اگر باعث ناآگاهی شود خیانت به مردم است/ بنیاد شهید اولین سازمان خدماتی ۱۰۰درصد هوشمند است

13:04 - 16 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۷۰۹
خبرنگاری اگر باعث ناآگاهی شود خیانت به مردم است/ بنیاد شهید اولین سازمان خدماتی ۱۰۰درصد هوشمند است
رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه خبری ارزشمند است که خبر رساندن از شخصیت‌های بی نظیری است که همه دارایی خود را فدای مردم مکتب و آرمان هایشان می‌کنند گفت: کار خبرنگاری اگر باعث ناآگاهی و جهل مردم شود خیانت به مردم است.

خبرگزاری میزان - امیر حسین قاضی‌زاده هاشمی، رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران امروز (دوشنبه 16 مرداد) در مراسمی که به مناسبت روز خبرنگار برگزار شد، گفت: ما در بین خبرنگاران شهدای برجسته بسیاری داریم و این در حالیست که در کشور‌های دیگر اینگونه نیست، در برخی از کشور‌ها شخصیت برجسته کم است اما ایران چهره‌های برجسته‌ای دارد که هر کدام اقیانوس عمیقی از معرفت هستند.

وی ادامه داد: همه ما از طریق خبرگزاری‌ها از اتفاقات مختلف روز آگاه می‌شویم و خبری ارزش دارد که خبر رساندن از افراد و شخصیت‌های بی نظیری است که همه دارایی خود را فدای مردم مکتب و آرمان هایشان می‌کنند و این اطلاع یافتن است که باعث بصیرت می‌شود.

رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران با بیان اینکه کار خبرنگاری اگر باعث ناآگاهی و جهل مردم شود خیانت به مردم است، افزود: خبرنگاران حوزه ایثار و شهادت هم کار مقدس و هم کار سختی دارند چراکه روایتگر زندگی‌هایی هستند که بسیار ارزشمند است.

قاضی زاده هاشمی درباره تغییر ساختار در بنیاد شهید اظهار کرد: بخشی از ماموریت‌های بنیاد شهید در مرور زمان دچار غفلت شده بود ما با بررسی‌هایی که داشتیم قرار شد به این موضوعات پرداخته شود، طبیعتا هر تغییری با موضوعاتی مواجه خواهد بود، اما به تدریج که بگذرد ما به چابکی مد نظرمان خواهیم رسید.

وی با اشاره به اینکه در حال حاضر اولین سازمان خدماتی صدرصد هوشمند هستیم، توضیح داد:۳ و نیم میلیون نفر جامعه هدف ما بیش از ۱۶۰ خدمت ارائه شده توسط بنیاد را از طریق خدمات هوشمند و الکترونیک دریافت می‌کنند و این موضوع باعث کاهش ۳۰ درصدی مراجعات به دفاتر بنیاد در استان‌ها شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *