عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه بازداشت شدند

22:46 - 15 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۷۵۹۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
عوامل هتک حرمت به همسر شهید مدافع حرم در کرمانشاه بازداشت شدند
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه درخصوص هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم گفت: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجار شکن با اعمال شنیع خود فضای جامعه را ملتهب کنند.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه پس از دستگیری و بازداشت عوامل هتک حرمت به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم تاکید کرد: اجازه نخواهیم داد عده‌ای هنجار شکن با اعمال شنیع خود فضای جامعه را ملتهب کنند.

کرمی بااشاره به هتک حرمت اخیر به همسر آمر به معروف شهید مدافع حرم در کرمانشاه، اظهار کرد: طی روز‌های گذشته همسر و دختر شهید مدافع حرم حسین علیخانی به علت انجام وظیفه شرعی و قانونی امر به معروف و نهی از منکر در ایام محرم حسینی از سوی چند نفر مورد هتک حرمت قرار گرفتند. 

وی افزود: در این رابطه همسر شهید مدافع حرم شهید علیخانی به همراه دخترش به دو زن حرمت شکن تذکر محترمانه می‌دهند، اما از سوی آن‌ها و یک مرد که به همراه آن‌ها بوده مورد هتک حرمت شدیدی قرار می‌گیرند. 

 رئیس کل دادگستری خاطر نشان ساخت این موضوع سبب کدورت خاطر شدید مردم استان شهید مرور کرمانشاه شد تا جایی که مردم خواهان برخورد بدون مماشات دستگاه قضایی با عوامل این حرمت شکنی شده‌اند. 

وی تاکید کرد: در این راستا، به محض اطلاع به دادسرای عمومی و انقلاب استان، دستورات لازم و به تبع آن به ضابطین دستگاه قضایی و نیرو‌های امنیتی داده شد تا سریعا وارد عمل شده تا عوامل هتاکی به خانواده شهید را شناسایی و دستگیر کنند. 

وی تصریح کرد: خوشبختانه این مهم در کمترین زمان انجام شد و هتاکان به همسر شهید دستگیر شده و اکنون در بازداشت به سر می‌برند و یقینا برخورد قاطع و قانونی قضایی در انتظار آن‌ها خواهد بود.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *