ستایشی: اتفاق جدید و مثبتی در پرونده حمید نوری رخ نداده است

12:57 - 10 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۷۳۵
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
ستایشی: اتفاق جدید و مثبتی در پرونده حمید نوری رخ نداده است
سخنگوی قوه قضاییه گفت که معاونت بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پیگیری‌های مجدانه‌ای در خصوص حمید نوری انجام داده، اما اتفاق جدید و مثبتی در این پرونده رخ نداده است.

خبرگزاری میزان - مسعود ستایشی، سخنگوی قوه قضاییه، در خصوص آخرین وضعیت پرونده حمید نوری و روند پیگیری دستگاه قضایی جمهوری اسلامی ایران برای آزادی وی، گفت: بحث حمید نوری یک کار جمعی است و تمام قوا باید در این رابطه نقش و پیگیری مجدانه داشته باشند.

ستایشی، اظهار کرد: معاونت بین‌الملل ستاد حقوق بشر قوه قضاییه پیگیری‌های مجدانه‌ای انجام داده است، اما اتفاق جدید و مثبتی در این پرونده رخ نداده است و روند نگهداری آقای نوری در سلول انفرادی ادامه دارد.

مسعود ستایشی همچنین عنوان کرد: قرار است تا در تاریخ دهم و چهاردهم شهریور سال جاری جلسه ۱۳ و ۱۴ دادگاه تجدید نظر آقای نوری برگزار شود.

سخنگوی دستگاه قضا در بخشی دیگر بیان کرد: جمعه گذشته پس از قریب یک ماه آقای نوری با خانواده خود تماس تلفنی برقرار کرد، به جد نگران سلامت و شرایط این شهروند محبوس در زندان‌های کشور سوئد هستیم که متاسفانه با پرونده‎سازی جنایتکارترین عناصر بشریت، آقای نوری زندانی شده و در حبس است.

انتهای پیام/


برچسب ها: حمید نوری سوئد

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *