۲۵ زندانی مالی جرایم غیرعمداستان اردبیل با و صیت‌نامه و کمک یک خیر اردبیلی از نعمت آزادی برخوردار شدند

13:45 - 06 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۶۰۲۱
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۵ زندانی مالی جرایم غیرعمداستان اردبیل با و صیت‌نامه و کمک یک خیر اردبیلی از نعمت آزادی برخوردار شدند
براساس وصیت‌نامه و اهدای مبلغی از سوی یک خیر استان اردبیل، مبنی بر آزادی تعدادی از زندانیان محکومان مالی جرایم غیرعمد واجد شرایط، ۲۵ نفر از مددجویان مالی نیازمند از زندان‌های استان آزاد شدند.

خبرگزاری میزان - همزمان با فرارسیدن ماه محرم و ایام عزاداری اباعبدالله الحسین (ع) و یاران باوفای ایشان، بر اساس وصیت نامه یک خیر استان اردبیل، وصی مرحوم با مراجعه به ستاد دیه استان و طرح موضوع وصیت، مبنیبر اهدای مبلغی برای آزادی تعدادی از زندانیان محکومان مالی جرایم غیرعمد واجد شرایط، پس از بررسی‌های صورت گرفته از سوی ستاد دیه استان و شناسایی زندانیان نیازمند، ۲۵ نفر از محکومان مالی نیازمند از زندان‌های استان آزاد شدند.

حجت الاسلام والمسلمین کثیرلو با تمجید از اقدام خدا پسندانه این خیر، تاکید کرد: حس انسان دوستی و کمک به همنوع عملی بسیار پسندیده و ارزشمند است که در آموزه‌های دینی نیز بسیار بر آن توصیه شده است.

رئیس کل دادگستری استان اردبیل همچنین با قدردانی از خیران استان، عنوان کرد: باید دستگاه‌ها و نهاد‌های فرهنگی یبش از پیش در ترویج و گسترش فرهنگ کمک در جامعه اهتمام ورزند و از ظرفیت‌های موجود به ویژه «رسانه ملی، نشریات، فضای مجازی و ائمه جمعه و جماعات» بهره کافی را ببرند.

انتهای پیام/


برچسب ها: خیر آزادی زندانی

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *