نسخه مشابه سردار آزمون در استقلال؛ مهاجمی که گلزن باشگاهی نیست!

13:15 - 01 مرداد 1402
کد خبر: ۴۷۲۵۱۴۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
نسخه مشابه سردار آزمون در استقلال؛ مهاجمی که گلزن باشگاهی نیست!
مهاجم جدید و جوان تیم فوتبال استقلال در صورت توجه و تلاش می‌تواند یک ستاره باشد.

خبرگزاری میزان - تازه‌ترین خرید تیم فوتبال استقلال در فصل نقل و انتقالات تابستانی، بازیکن تیم ملی امید و یکی از پدیده‌های مطرح شده در فضای فوتبال ایران است. آریا برزگر ۲۰ ساله با همین سن، عضو پرسپولیس بوده و حتی لژیونر هم شده، اما از نظر آماری کارنامه پُرباری ندارد و عملکرد چشمگیری در تیم‌های باشگاهی نداشته و صرفا بعنوان یک استعداد که پتانسیل پیشرفت دارد شناخته می‌شود.

او در زمان گابریل کالدرون پرسپولیسی شد، اما فضایی برای عرض اندام نداشت و بصورت قرضی به فجرسپاسی رفت و پس از تجربه ناکام در اروپا (تیم ویتسبک بلاروس)، پیراهن نفت مسجدسلیمان را بر تن کرد که این تیم هم به لیگ یک سقوط کرد، اما بازی‌های خوب او در تیم‌های جوانان و امید بود که باعث شد مهاجم اهل فارس دیده شده و حالا عضو استقلال باشد.

برزگر در تیم ملی جوانان و زیرنظر سیروس پورموسوی در مسابقات مقدماتی قهرمانی زیر ۱۹ سال آسیا ۲ بار موفق به گلزنی مقابل تیم‌های قرقیزستان و نپال شد. او یک بار هم در مسابقات زیر ۲۳ سال قهرمانی غرب آسیا در دقایق پایانی با یک قیچی برگردان دروازه فلسطین را باز کرد تا تیم عنایتی را از یک شکست تلخ فراری دهد.

او در تمام مسابقات باشگاهی خود، فقط یک بار در جام حذفی با پیراهن نفت مسجدسلیمان به ملوان گل زده و هیچ گاه با پیراهن تیم‌های پرسپولیس، فجرسپاسی و ویتسبک بلاروس گلزنی نکرده است، اما این پدیده جوان فوتبال ایران امیدوار است زیرنظر جواد نکونام قابلیت‌های خود را نشان دهد و در راه رسیدن به المپیک ۲۰۲۴ هم با رضا عنایتی همراه باشد.

آریا برزگر که گا‌ها از لحاظ فرم بازی با سردار آزمون مقایسه می‌شود که هم روی هوا خوب بازی می‌کند و هم روی زمین و با تیزهوشی در موقعیت قرار می‌گیرد، در آخرین اردوی تیم ملی در راه جام جهانی ۲۰۲۲ مقابل نیکاراگوئه بصورت فیکس بازی کرد، اما مانند سردار در سال ۲۰۱۴ شانسی برای جام جهانی نداشت و حالا فرصت بزرگی دارد تا همبازی او در تیم ملی و حتی یکی از مسافران جام ملت‌های آسیا ۲۰۲۳ هم باشد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *