رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

کشف ۲۰۷ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پلیس تهران

16:07 - 31 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۹۷۲
کشف ۲۰۷ کیلوگرم تریاک در عملیات ماموران پلیس تهران
رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران بزرگ از توقیف محموله ۲۰۷ کیلوگرمی تریاک در درگیری ماموران عملیات ویژه این پلیس با قاچاقچی مواد مخدر خبر داد.

خبرگزاری میزان - سرهنگ حسین باباپور اظهار کرد: ماموران عملیات ویژه پلیس مبارزه با موادمخدر تهران در پی دریافت خبری مبنی بر عبور یک محموله سنگین موادمخدر از بزرگراه آزادگان به سرعت وارد عمل و طی یک عملیات پلیسی در بزرگراه مذکور مستقر شدند.

وی افزود: ماموران مستقر در کنترل خودرو‌های عبور در نهایت به یک دستگاه پژوی عبوری مشکوک و به راننده آن دستور ایست دادند، اما سرنشین آن بدن توجه به فرمان‌های پلیسی با حرکات مارپیچی و خطرناک به خودرو‌های عبوری برخورد و خسارت‌های مالی فراوانی را ایجاد کرد.

رئیس پلیس مبارزه با موادمخدر تهران تصریح کرد: با آغاز عملیات تعقیب و گریز و چند تیر هوایی، متهم همچنان به فرار خود ادامه و ماموران لاستیک خودروی متهم را هدف گلوله قرار می‌دهند و بدین ترتیب خودروی متهم متوقف و راننده آن دستگیر شد.

سرهنگ باباپور گفت: ماموران در بازرسی از این خودرو ۲۰۷ کیلو و ۲۵۰ گرم تریاک کشف کردند و متهم پس از انتقال به مقر پلیس و تکمیل تحقیقات پلیسی به مرجع قضایی معرفی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *