مشکلات حقوقی ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد

9:28 - 29 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۵۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مشکلات حقوقی ۵ واحد تولیدی در ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری مازندران بررسی شد
رئیس کل دادگستری استان مازندران گفت: در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، مشکلات ۵ واحد تولیدی و اقتصادی بررسی و دستورات مقتضی برای رفع مشکلات این واحد‌های تولیدی صادر شد.

خبرگزاری میزان - حجت‌الاسلام و المسلمین اکبری در جلسه ستاد پیگیری اجرای سیاست‌های اقتصاد مقاومتی دادگستری استان مازندران با تاکید بر پیگیری مجدانه مصوبات جلسات قبلی، بیان کرد: منویات مقام معظم رهبری در خصوص حمایت از تولید باید سرلوحه کار ما در همه امور قرار گیرد؛ به طوری که خروجی و نتیجه جلسات ستاد اقتصاد مقاومتی دادگستری استان، گره گشایی و رفع مشکلات واحد‌های تولیدی باشد. 

وی افزود: ما باید با حمایت از واحد‌های تولیدی بزرگ و کوچک نقش خود را در پیشبرد اهداف اقتصادی کشور به ویژه استان خود ایفا کنیم؛ بر این اساس دستگاه قضایی استان همسو با تمامی دستگاه‌های اجرایی از تمامی ظرفیت‌ها و توانایی‌های خود در راستای حمایت از واحد‌های تولیدی استفاده خواهد کرد. 

رئیس کل دادگستری استان مازندران اظهارکرد: در راستای حمایت‌های دستگاه قضایی استان، بازدید و سرکشی از واحد‌های تولیدی در جهت بررسی وضعیت فعالیت و مشکلات شرکت‌ها انجام می‌شود تا با شناخت و حل مشکلات، تولید کنندگان به فعالیت خود ادامه داده و از تعطیلی کارگاه تولیدی جلوگیری شود. 

در این جلسه مشکلات گروه ۵ صنعتی آب بند بابل، کارخانه نساجی قائمشهر، شرکت فولادین ذوب آمل، مجتمع پرورش ماهیان خاویاری (قره برون- اسلامی) و یک واحدگردشگری در اراضی ساحلی فرح آباد ساری مطرح و دستورات لازم برای حل مشکلات این واحد‌های صنعتی صادر شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *