رئیس کل دادگستری زنجان: ۶۵ درصد پلاک‌های مشمول قانون رفع تداخلات در استان تعیین تکلیف شد

13:29 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۸۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری زنجان: ۶۵ درصد پلاک‌های مشمول قانون رفع تداخلات در استان تعیین تکلیف شد
رئیس کل دادگستری زنجان از تعیین تکلیف بیش از ۶۵ درصد پلاک‌های مشمول قانون رفع تداخلات در استان خبر داد.

خبرگزاری میزان- حجت الاسلام والمسلمین اسماعیل صادقی نیارکی در دومین جلسه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان با تسلیت ایام سوگواری حضرت اباعبدالله الحسین، از اقدامات شورای حفظ حقوق بیت المال تقدیر کرد و گفت: شورای حفظ حقوق بیت المال باید وظایف خود را به صورت جدی و جهادی انجام دهند.

رئیس کل دادگستری زنجان با اشاره به تاکیدات رهبر معظم انقلاب درخصوص مبارزه با فساد بویژه در حوزه زمین خواری، افزود: مبارزه با فساد و زمین خواری از اولویت‌های دستگاه قضایی است و مهمتر از آن باید زمینه‌های ایجاد فساد جلوگیری کرد تا از تحمیل هرینه به مردم و بیت المال جلوگیری شود.

حجت الاسلام والمسلمین صادقی نیارکی از تعیین تکلیف بیش از ۶۵ درصد پلاک‌های مشمول قانون رفع تداخلات استان خبر داد و گفت: استان زنجان در این زمینه با فاصله قابل ملاحظه‌ای در کشور رتبه اول را دارد که با این اقدام بیش از ۶۲ هزار هکتار به زمین‌های غیر ملی افزوده شد.

وی با اشاره به استفاده، از ظرفیت تبصره۲ ماده ۱۰ قانون حفظ کاربری کشاورزی گفت: بیش از دو برابر شکایت‌ها در حوزه تغییر کاربری طرح شده توسط جهاد کشاورزی از ظرفیت تبصره ۲ ماده ۱۰ استفاده شده که هم در هزینه و هم در کاهش ورود پرونده به محاکم بسیار موثر بوده است.

رئیس کل دادگستری زنجان در پایان از اهتمام و تلاش شورای حفظ حقوق بیت المال بویژه سازمان آب منطقه‌ای، جهاد کشاورزی و همرای نیروی انتظامی استان در مسدود کردن چاه‌های غیر مجاز تقدیر و تشکر کرد. 

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *