رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه‌های قضایی گرمسیری استان بازدید کرد

13:32 - 28 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۴۶۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه‌های قضایی گرمسیری استان بازدید کرد
رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تبادل نظر و دیدار با کارکنان از شعب قضایی مرکز استان و حوزه‌های قضایی گرمسیری استان بازدید کرد.

خبرگزاری میزان-رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد به منظور تبادل نظر و دیدار با کارکنان مجتمع‌های قضایی یاسوج دیدار کرد و در این بازدید که دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، رئیس کل محاکم عمومی و حقوقی و تعدادی از معاونین رئیس کل دادگستری حضور داشتند، افراسیاب با قضات و کارکنان شعب تجدید نظر استان، مجتمع‌های قضایی دادسرا‌های عمومی و انقلاب یاسوج، مجتمع‌های شعب حقوقی و خانواده بازدید و از نزدیک و رودررو با همکاران قضایی و اداری مجتمع‌ها گفتگو کرد.

رئیس کل دادگستری استان در دیدار با این کارکنان ضمن تشکر از تلاش‌های انجام شده‌ی قبلی، از آنان درخواست کرد تا تلاش‌های خود را در جهت کاهش اطاله دادرسی مضاعف‌تر کند.

در ادامه بازدید‌ها رئیس کل دادگستری استان کهگیلویه و بویراحمد از حوزه‌های قضایی از حوزه‌های قضایی شهرستان‌های گرمسیری شهرستان‌های چرام، کهگیلویه، گچساران و باشت بازدید و
در این بازدید‌ها از نزدیک با کارکنان و قضات حوزه‌های قضایی استان دیدار کرد.

گفتنی است مرکز استان دارای ۱۵ شعبه دادیاری و بازپرسی و ۴ شعبه اجرای احکام کیفری در دادسرای مرکز استان و یک شعبه دادگاه کیفری ۱ و ۸ شعبه کیفری ۲ و ۱۳ شعبه حقوقی، ۴ شعبه اجرای احکام مدنی و یک شعبه‌ی دادگاه انقلاب در محاکم عمومی و حقوقی و ۸ شعبه تجدید نظر است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *