رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۴۳ نفر از مراجعان پرداخت

12:57 - 26 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۴۰۱۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه به بررسی درخواست‌های حقوقی و قضایی ۱۴۳ نفر از مراجعان پرداخت
رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با ۱۴۳ نفر از مراجعین دیدار کرد و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت همچنین جهت رفع مشکلات دستورات مقتضی را صادر کرد.  

خبرگزاری میزان - در دومین هفته کاری رئیس کل جدید دادگستری استان کرمانشاه ، با مراجعین دیدار و بررسی مشکلات و دستور مقتضی برای رفع آنها از اولویت های انجام این ملاقات ها بود.

کرمی رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه با ۱۴۳ نفر از مراجعین دیدار کرد و به بررسی مشکلات آن‌ها پرداخت.  

رئیس کل دادگستری استان کرمانشاه  با بیان اینکه استماع مشکلات مردم با هدف مرتفع ساختن آنها و نیز کمک به تمکین پذیری قانونی مردم از برنامه هایی است که در این ملاقاتها دنبال می شود یادآور شد مشکلات مردم مورد واکاوی قرار می گیرد و در صورت نیاز دستور مقتضی صادر می شود. از سوی دیگر تلاش می شود مردم رای قاضی را که بر اساس مستندات قانونی صادر می شود ، بپذیرند.

کرمی افزود: قانونمندی و قانون مداری از محورهای است که مورد تاکید ماست و ما بر اساس آن تلاش داریم مردم را با چارچوب های قانونی آشنا کنیم و به این شیوه مردم تمکین قانونی داشته باشند.

وی افزود: یکی از راههای ارتباط با مردم و نیز آگاهی از مشکلات جامعه برگزاری همین ملاقاتهای مردمی است. این امر علاوه بر موارد یاد شده می تواند به اعتماد عمومی کمک کند. اعتماد مردم سبب می شود صحت عملکرد دستگاه ارتقا یابد. همکاران ما تلاش دارند تا  همواره رضایت مردم در ارائه خدمات قضایی و پاسخگویی به آنها فراهم شود.

رئیس کل دادگستری استان تسریع کرد مردم در سایه اعتماد به دستگاه قضایی به آرامش می‌رسند و بیشتر مردم درخواست دارند که قاضی حرف آنها را با دقت بشنود و لایحه آنها را با دقت بخواند.

گفتنی است در این دیدار به درخواستهای حقوقی و قضایی مراجعین از قبیل اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، مرخصی زندانی، تسریع در رسیدگی و تقاضای عفو و بخشودگی رسیدگی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *