قطع برق شبکه بالاسری در خط ۵مترو

15:38 - 22 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۳۶۸
قطع برق شبکه بالاسری در خط ۵مترو
مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو از اختلال در خدمات رسانی در بخشی از خط ۵ مترو به دلیل قطع برق بالاسری در محدوده ایستگاه اتمسفر تا گلشهر در خط ۵ خبر داد.

خبرگزاری میزان- به گزارش مدیریت ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران و حومه، هادی زند با اشاره به اینکه در ساعت ۱۳:۱۱ امروز ۲۲ تیر ماه، شبکه برق بالاسری به علت اتصال تجهیزات عمرانی که خارج از محدوده خط قرار داشت قطع شد گفت: این اتفاق باعث بی برقی خط ۵ و اختلال در سرویس دهی حد فاصل ایستگاه اتمسفر تا گلشهر شد.

وی با تاکید بر این مهم که تلاش به منظور رفع خرابی از دقایق اولیه، آغاز شده است، تصریح کرد: تکنسین‌های فنی به همراه عوامل اجرایی مرتبط با تجهیزات عمرانی از دقایق اولیه نسبت به وصل برق اقدامات خود را شروع کرده‌اند.

زند با بیان این‌که شرکت بهره برداری مترو تهران و حومه، اطلاع رسانی در ارتباط با رفع مشکل قطع برق بالاسری را از طریق سایت این شرکت انجام خواهد داد، گفت: سرویس دهی حد فاصل ایستگاه‌های اتمسفر تا گلشهر در این خط تا اطلاع ثانوی با تأخیر انجام می‌شود.

مدیر ارتباطات و امور بین‌الملل شرکت بهره‌برداری مترو تهران در پایان، ضمن عذرخواهی از مسافران و شهروندان خاطرنشان کرد: مهندسان و کارشناسان این شرکت از همان دقایق ابتدایی مشغول فعالیت برای حل مشکل هستند که به محض مرتفع شدن موضوع و پایدار شدن شبکه برق بالاسری، مسافرگیری در این خط به شرایط عادی باز می‌گردد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *