اداره پزشکی قانونی شهرستان باوی راه‌اندازی شد

9:39 - 22 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۳۰۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اداره پزشکی قانونی شهرستان باوی راه‌اندازی شد
اداره پزشکی قانونی شهرستان باوی در استان خوزستان تاسیس و راه‌اندازی شد.

خبرگزاری میزان- اداره پزشکی قانونی شهرستان باوی استان خوزستان در مراسمی و با حضور معاونین قضایی رئیس کل دادگستری و رئیس پزشکی قانونی استان و جمعی از مدیران و مسئولان این شهرستان تاسیس و راه‌اندازی شد. 

حاتمی رئیس دادگستری شهرستان باوی ضمن قدردانی از تلاش و همکاری شهرداری ویس و اداره بهداشت و درمان این شهرستان در راه‌اندازی این اداره، گفت: پیش از این ساکنین شهرستان باوی و شهر‌های همجوار آن برای دریافت تمامی خدمات مربوطه باید به اهواز مراجعه می‌کردند که علاوه بر هزینه و احتمال خطرات جاده‌ای برای آنان، موجب تکثر پرونده‌ها و طولانی شدن دریافت خدمت به این عزیزان می‌شد.

وی ابراز امیدواری کرد که با همت و همکاری مسئولان شهرستان، شاهد راه‌اندازی ادارات دیگر وابسته به قوه قضائیه در این شهرستان باشیم.

حاتمی گفت: این اداره در حال حاضر با یک نفر پزشک و چند نفر کارشناس شروع به کار کرده است که بخش قابل توجهی از مراجعه به مرکز استان را کاهش می‌دهد.

در این مراسم، محمد رضوی و حجت الاسلام مسلمین امانت بهبهانی معاونین قضایی رئیس کل دادگستری خوزستان و حسینی مدیرکل پزشکی قانونی استان، رئیس دادگستری و دادستان، فرماندار، رئیس اداره بهداشت باوی و امام جمعه و شهردار شهر ویس حضور داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *