رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قطعی آب برنامه‌ریزی شده نداریم

13:59 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۱۳۸
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
قطعی آب برنامه‌ریزی شده نداریم
معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاصلاب کشور از عدم قطع آب برنامه‌ریزی‌شده خبر داد و گفت: امیدواریم با برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده تابستان را بدون مشکل طی کنیم.

خبرگزاری میزان _ هاشم امینی، معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، در رابطه با قطعی آب در برخی از شهرستان‌های خوزستان، سیستان و بلوچستان، کرمان و کرج گفت: در خوزستان بخشی از محلات در حاشیه شهر اهواز و روستای ملاشیه با مشکل مواجهه شده بودند، با اقداماتی که انجام داده‌ایم مشکل کم‌آبی یا بی‌آبی این روستا حدود ۷۰ درصد حل شده و تا هفته آینده کل مشکل آب ملاشیه حل خواهد شد. 

وی در ادامه افزود: مشکل دیگر این است که ۸۰ درصد از انشعابات حاشیه خوزستان هم غیرقانونی است، اما با این وجود، آب این مناطق به‌صورت ۲۴ ساعته وصل است.

امینی همچنین تاکید کرد: در سیستان و بلوچستان از آبان سال گذشته یک برنامه منظم برای تامین آب این استان داشته‌ایم، مردم سیستان و بلوچستان نگران مساله آب نباشند؛ چرا که در این استان مشکلی برای تامین آب نخواهیم داشت.

به گفته معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور، پنج‌شنبه و جمعه به دلیل مشکلی که در یکی از ایستگاه‌های پمپاژ وجود داشت، سیستان و بلوچستان ۲۴ ساعت با مشکل آب مواجه بود که با اقدامات صورت‌گرفته این مشکل حل شد.

امینی در رابطه با مشکل آب‌رسانی در کرج در برنامه تهران بیست گفت: ۳ الی ۴ روز گذشته در شهر کرج به دلیل نوسانات برق مشکل پمپاژ آب داشتیم که با برق اضطراری انرژی مورد نیاز آن‌ها را تامین کردیم و از روز گذشته با پایداری شبکه برق مشکل خاصی برای تامین آب کرج نداریم. 

به گفته وی با پایداری شبکه برق و در مدار قرارگرفتن سایر منابع تولید در روز‌های آتی مشکل تامین آب کرج و حاشیه آن رفع خواهد شد.

معاون راهبری و نظارت بر بهره‌برداری شرکت مهندسی آب و فاضلاب کشور درباره قطعی آب تهران نیز توضیح داد: به طور کلی در شبکه‌های آبی به صورت موردی حادثه داریم و این امر باعث می‌شود مردم چند ساعتی با قطعی آب روبه‌رو شوند، اما مشکل اساسی در تامین آب نداریم. 

امینی تاکید کرد: قطعی آب برنامه‌ریزی شده نداریم، به نحوی برنامه‌ریزی کرده‌ایم که تابستان را به نحوی پشت سر بگذاریم تا کمترین مشکل را برای هموطنان داشته باشیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *