شلیک مرگبار پلیس آمریکا به ۲ نفر در تگزاس

10:19 - 21 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۳۱۰۸
دسته بندی: حقوق بشر ، عمومی
شلیک مرگبار پلیس آمریکا به ۲ نفر در تگزاس
ویدئوی شلیک مرگبار پلیس آمریکا به ۲ شهروند این کشور منتشر شد.

خبرگزاری میزان – پلیس شهر «فورت ورث» ایالت «تگزاس» آمریکا تصاویر دوربین‌های بدنه افسران پلیس در رابطه با تیراندازی منجر به کشته شدن ۲ مرد را منتشر کرد، اما پرسش‌های مربوط به حادثه همچنان بی‎پاسخ مانده‎اند.

پلیس «فورت ورث» فیلم دوربین‌های بدنه صحنه مرگباری را به اشتراک گذاشت که طی آن ۶ نفر در یک مهمانی خانگی آتش بازی هدف شلیک قرار گرفتند؛ ۲ نفر از این افراد بر اثر شلیک پلیس در صحنه حادثه و بیمارستان جان خود را از دست دادند.

به گزارش «فاکس نیوز»، ویدئوی منتشر شده که توسط پلیس «فورت ورث» با روایتی از سوی این اداره منتشر شده، پاسخی به پرسش‌های موجود درباره این حادثه نمی‌دهد.

 

 

حادثه مذکور در ساعات پایانی چهارم جولای و آغاز روز پنجم جولای در پی دریافت تماسی با پلیس مبنی بر آتش بازی غیرقانونی رخ داد؛ در پی این تماس، یک افسر پلیس و یک بازرس ویژه آتش سوزی‌های عمدی که به عنوان افسر صلح «تگزاس» آموزش دیده، به محل اعزام شدند.

در پی حضور این ۲ مامور پلیس همان گونه که در تصاویر دوربین بدنه منتشر شده دیده می‌شود، صدای شلیک چندین گلوله به گوش رسید.

در این تصاویر عاملان تیراندازی به ۴ زخمی این حادثه و به سمت افسران پلیس مشخص نمی‌شوند؛ این تصاویر فقط تایید کننده شلیک مرگبار افسران پلیس به ۲ مرد است.

پلیس «فورت ورث»، می‌گوید که هنوز تحقیقات درباره اینکه گلوله از کدام سلاح شلیک شده کامل نشده است.

در عین حال، خانواده‌های قربانیان این حادثه تاکید دارند که ادعا‌های پلیس مبنی بر دعوای میان قربانیان و شلیک آنان به سمت یکدیگر نادرست است و آن‌ها با هم دوست بودند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *