به همت اعضای شورای حل اختلاف استان خوزستان اختلاف مالی ۳۰ میلیارد تومانی در دزفول به سازش ختم شد

12:52 - 18 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۴۷۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
به همت اعضای شورای حل اختلاف استان خوزستان اختلاف مالی ۳۰ میلیارد تومانی در دزفول به سازش ختم شد
رئیس دادگستری دزفول در استان خوزستان از سازش در پرونده اختلاف مالی به ارزش ۳۰ میلیارد تومان با همت اعضای شورای حل اختلاف این شهرستان خبر داد.

خبرگزاری میزان- فیصل مزرعه گفت: این پرونده در ایام دهه ولایت و با تلاش و پیگیری اعضای شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف این شهرستان و با تاسی به مولای متقیان حضرت علی (ع)، فی مابین شرکای یک کارگاه سنگ شکن منتهی به صلح و سازش شد.

 وی اظهار کرد: چند سال پیش اختلاف مالی بین شرکای یک کارگاه سنگ شکن بزرگ در دزفول رخ داد که منجر به طرح شکایت شرکا علیه یکدیگر و گسترش اختلافات شد.

مزرعه افزود: با توجه به اهمیت موضوع، پرونده جهت ایجاد صلح و سازش به شعبه ۱۲ شورای حل اختلاف دزفول ارجاع داده شد که بلافاصله اعضای شعبه با برگزاری جلسات متعددی به بررسی موضوع و راه حل آن با اصحاب دعوا پرداختند.

رئیس دادگستری دزفول گفت: با استعانت از خداوند متعال و سعی و تلاش مجدانه اعضای این شعبه، همزمان با عید بزرگ غدیر خم، جلسه‌ای میان شرکای کارگاه برگزار و در خصوص بحث سهم مالکانه بین اعضای شرکت و تقسیم آن، که در این مدت منجر به تشکیل چندین پرونده در دادگاه و دادسرا شده بود، صحبت که منجر به صلح و سازش نهایی شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *