رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

قرارگاه تحقق منویات رهبر انقلاب در دادگستری استان کرمان تشکیل شد

18:35 - 17 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۲۳۴۳
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قرارگاه تحقق منویات رهبر انقلاب در دادگستری استان کرمان تشکیل شد
رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت که در راستای تحقق منویات رهبر انقلاب اسلامی در رابطه با دستگاه قضایی نیز قرارگاهی در سطح قوه قضاییه و متناظر آن در استان‌ها شکل گرفته است.

خبرگزاری میزان_ رئیس کل دادگستری استان کرمان گفت: به منظور تحقق منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی در رابطه با دستگاه قضایی نیز قرارگاهی در سطح قوه قضاییه و متناظر آن در استان‌ها شکل گرفته است که در کنار کارگروه تحقق سند تحول قضایی تلاش می‌کند که انتظارات رهبری از دستگاه قضایی نهادینه و اجرایی گردد.

حجت الاسلام و المسلمین ابراهیم حمیدی در حاشیه سفر به شهرستان شهربابک در گفتگو با اصحاب رسانه بیان کرد: طی سال گذشته نیز بسیاری از منویات رهبر معظم انقلاب اسلامی محقق شده است.

رییس کل دادگستری استان کرمان با اشاره به این مطلب که تامین آب شرب و صنعت باید براساس تدابیر مناسب انجام شود، گفت: ظرفیت دستگاه قضایی را برای رفع مشکل مردم شهرستان شهربابک در حوزه تامین آب شرب را به عمل آورده و پیگیری‌های لازم را در سطح استانی انجام خواهیم داد.

وی ضمن بیان این مطلب که این شهرستان از شهرستان‌های مهم و تاثیرگذار استان کرمان به شمار می‌رود، ادامه داد: مردم خوب، انقلابی و بافرهنگ این شهرستان همواره پشتیان نظام و دستگاه قضایی بوده اند و از این رو مسئولان نیز باید برای خدمت رسانی به مردم بهترین تمامی تدابیر را بیاندیشند. 

وی ضمن بیان این مطلب که یکی از مشکلات این شهرستان، کمبود آب آشامیدنی در تابستان است که این مشکل تنها منحصر به شهرستان شهربابک نیست، تاکید کرد: در این سفر موضوع چاه‌هایی که در اختیار صنایع است، مطرح شد که در این رابطه باید با دقت نظر عمل شود تا ضمن تامین آب شرب مردم، به گونه‌ای تدبیر شود که به صنایع شهرستان که امر تولید و اشتغال را بر عهده دارند نیز آسیبی وارد نشود و بتوان اب جایگزین برای صنایع را نیز تامین کرد.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستری کرمان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *