رئیس دادگستری شهرستان بم و رئیس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شدند

9:07 - 14 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۷۳۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۱ دیدگاه
رئیس دادگستری شهرستان بم و رئیس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شدند
با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه سلمان اعظمی ساردو به سمت رئیس دادگستری شهرستان بم و محمد صالح شیخ زاهدی به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شدند. 

خبرگزاری میزان - با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضاییه سلمان اعظمی ساردو، معاون قضایی و رئیس شعبه پنجم کیفری یک مستقر در شهرستان بم به سمت رئیس دادگستری شهرستان بم منصوب شد. 

گفتنی است در حکم انتصاب رئیس جدید دادگستری شهرستان بم که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید. 

آیین تکریم و معارفه روسای دادگستری شهرستان بم طی روز‌های آینده باحضور حجت الاسلام والمسلمین حمیدی، رئیس کل دادگستری استان، نماینده مردم شرق استان در مجلس شورای اسلامی، جمعی از اعضای شورای قضایی استان و مسئولان شرق استان برگزار خواهد شد. 

گفتنی است اعظمی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۲ آغاز و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای بم، دادرس شعبه اول حقوقی بم، دادرس دادگاه انقلاب بم، دادرس شعبه سوم حقوقی بم، رییس شعبه سوم حقوقی بم و مستشار دادگاه کیفری یک بم خدمت کرده است و در سال ۱۳۹۹ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت معاون قضایی دادگستری بم و رییس شعبه پنجم کیفری یک استان کرمان مستقر در شهرستان بم منصوب شده بود. 

همچنین در این آئین از خدمات حسین رمضانی زاده، رییس سابق دادگستری شهرستان بم که به سمت رئیس دادگستری شهرستان رفسنجان منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

با صدور حکمی از سوی رئیس قوه قضائیه محمد صالح شیخ زاهدی، بازپرس دادسرای عمومی وانقلاب شهرستان زرند به سمت رئیس حوزه قضایی شهرستان رابُر منصوب شد.

گفتنی است در حکم انتصاب رییس جدید حوزه قضایی شهرستان رابُر که به امضای حضرت حجت الاسلام والمسلمین محسنی اژه‌ای ریاست قوه قضاییه رسیده، آمده است: امید است با در نظر داشتن اهمیت امر قضا و مسئولیت‌های سنگین ناشی از آن، اجرای عدالت اسلامی و رسیدگی به محرومین و ستم دیدگان و حمایت از حقوق مشروع مردم را سرلوحه کار خود قرار داده و در انجام وظایف الهی با رعایت دقیق موازین شرعی و قانونی همراه با سرعت لازم موفق و موید باشید.

آیین تکریم و معارفه رییس حوزه قضایی شهرستان رابُر طی هفته آینده باحضور مسئولین قضایی استان، نماینده مردم شهرستان‌های رابر، بافت و ارزوییه در مجلس شورای اسلامی، امام جمعه، فرماندار و مسئولان شهرستان رابُر برگزار خواهد شد.

گفتنی است شیخ زاهدی فعالیت قضائی خود را از سال ۱۳۹۶ آغاز و در سمت‌های مختلفی از جمله دادیار دادسرای زرند، دادرس حقوقی دادگاه زرند و دادرس دادگاه کیفری دو زرند خدمت نموده است و در سال ۱۴۰۱ از سوی رئیس قوه قضائیه به سمت بازپرس دادسرای عمومی و انقلاب زرند منصوب شده بود.

همچنین در این آئین از خدمات منصور بلاغی، رییس سابق حوزه قضایی شهرستان رابر که به سمت رییس شعبه ۳۳ دادگاه عمومی شهرستان شیراز منصوب شده است، تجلیل به عمل خواهد آمد.

انتهای پیام/


علی عباس همانلو
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۰۳ - ۱۴۰۲/۰۴/۲۷
0
0
درود بر شما بنده کاسب تهران بازار آهن شاد آباد هستم دیروز حساب بنده مسدود شده از صبح بانک پولیس فتا رفتم دراخر گفتن استان قم جناب قاضی حساب مسدود شده. بنده را فورمی پر کردم به پلیس فتا دادم. بنده خیلی به مشکلات خوردم زمینه بستن حساب لطف کنید چکار کنم چه دستوری می‌دهد
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *