گفت‌وگو|

نماینده مجلس: با دیپلماسی مناسب توانستیم از انزوا خارج شویم

7:45 - 14 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۶۳۴
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: با دیپلماسی مناسب توانستیم از انزوا خارج شویم
یک نماینده مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه با رایزنی در منطقه و دیپلماسی مناسب توانستیم از انزوا خارج شویم گفت: ما معتقدیم اگر با توجه به توان داخلی و ظرفیت‌های کشور مدیریت درستی اعمال کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد.

حجت الاسلام مجید ناصری‌نژاد در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به اقدام مجلس در خصوص قانون اقدام راهبردی بیان کرد: این یک قانون متقن و همه جانبه است، از سویی دست دولت را باز گذاشته و از سویی راهکاری مشخص کرده که دولت بر اساس اصل عزت و مصلحت در مسیر مشخصی گام بردارد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس گفت: سال‌های سال، سیاستمداران ما حل مشکلات کشور را به تصویب برجام گره زده بودند و معتقد بودند اگر این کار صورت نگیرد مشکلی حل نخواهد شد و وقت و انرژی کشور را هدر دادند.

وی افزود: ما معقتدیم با توجه به ظرفیت‌های کشور اگر مدیریت درستی اعمال کنیم بسیاری از مشکلات حل خواهد شد و می‌توانیم تحریم‌ها را خنثی یا دور بزنیم.

ناصری‌نژاد با بیان اینکه ما باید کاری کنیم کشور‌هایی که دشمن ما هستند به ما التماس کنند و طالب ایجاد ارتباط با ما باشند گفت: خواهش از دشمن نتیجه‌ای ندارد. ما هر چه به دشمن فرصت دادیم روز به روز به خواسته‌های خود افزود و شروط مختلفی برای ما تعیین کرد.

عضو کمیسیون انرژی مجلس با اشاره به اینکه قانون راهبردی مجلس اقدام بسیار خوبی است اظهار داشت: دولت سیزدهم به خوبی توانسته این مسئله را مدیریت کند و پیشرفت خوبی داشته است.

وی با بیان اینکه با رایزنی در منطقه و دیپلماسی مناسب توانستیم از انزوا خارج شویم در پایان گفت: ما با توجه به استعداد‌های داخلی می‌توانیم پیشرفت کنیم، افق پیش‌رو روشن است فقط کمی باید مدیریت خود را قوی‌تر کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *