گفت‌وگو|

همکاری قوه قضاییه و سازمان سنجش برای برگزاری کنکور ایمن و برخورد جدی با متقلبان

15:10 - 13 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۳۹۵
همکاری قوه قضاییه و سازمان سنجش برای برگزاری کنکور ایمن و برخورد جدی با متقلبان
رئیس سازمان سنجش آموزش کشور گفت: اگر در حوزه‌های امتحانی تقلبی کشف شود بلافاصله قاضی حاضر و همانجا شواهد و قرائن را مشاهده می‌کند.

خبرگزاری میزان - عبدالرسول پور عباس، رئیس سازمان سنجش آموزش کشور در گفت‌وگو با میزان در خصوص همکاری سازمان سنجش و قوه قضاییه برای تامین امنیت کنکور سراسری و برخورد با متقلبان گفت: دادستان محترم قضاتی را از ۲ هفته قبل از برگزاری آزمون مامور کرده است و این قضات در کل کشور مستقر شده‌اند و با فرماندهی انتظامی و ضابطین قضایی همکاری می‌کنند.

وی با بیان اینکه هنگام شناسایی متقلبان قضات محترم احکام قضایی و اجازه عمل به ماموریت را صادر می‌کنند، ادامه داد: انجام این کار اقدام بزرگی است ، در حوزه امتحانی که تقلب کشف می‌شود بلافاصله قاضی حاضر و همانجا شواهد و قرائن را مشاهده می‌کند.

رئیس سازمان سنجش آموزش کشور با بیان اینکه جلسات متعددی را با معاونت‌های مختلف قوه قضاییه از جمله معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه داشتیم افزود: پیامک‌هایی که در این خصوص توسط معاونت اجتماعی و پیشگیری از وقوع جرم قوه قضاییه ارسال می‌شود، همکاری بسیار خوب و مبارکی است که برای برگزاری کنکور ایمن و سالم با قوه قضاییه داریم.

پورعباس در پایان اظهار کرد: به طور کلی هم ریاست محترم قوه قضاییه و هم معاونانشان و همچنین دستگاه‌های مرتبط نظیر سازمان بازرسی و دیوان عدالت اداری تمام قد برای ارائه خدمات شایسته در خدمت مردم و داوطلبان کنکور هستند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *