شعب همیاران صلح توسعه حل اختلاف شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح شد

13:33 - 11 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۱۱۷۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
شعب همیاران صلح توسعه حل اختلاف شهرستان طرقبه شاندیز افتتاح شد
شعب همیاران صلح توسعه حل اختلاف شهرستان طرقبه شاندیز در استان خراسان رضوی افتتاح شد.

خبرگزاری میزان - طی مراسمی شعب همیاران صلح توسعه حل اختلاف شهرستان طرقبه شاندیز با حضور حسین شفیعی سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف استان و مسئولین قضایی طرقبه شاندیز آغاز بکار کرد.

گفتنی است در آیین افتتاح شعب همیاران صلح توسعه حل اختلاف شهرستان طرقبه شاندیز، سرپرست معاونت توسعه حل اختلاف استان گفت: چهار نهاد داوری، میانجی‌گری، شورا‌های حل اختلاف و صلح یاران زیر نظر مجموعه توسعه حل اختلاف هستند.

وی در خصوص بحث داوری و میانجی‌گری افزود: داوری و میانجی‌گری یکی از مهم‌ترین شیوه‌های جایگزین رسیدگی قضایی است که به اختلاف طرفین خارج از دستگاه قضایی رسیدگی می‌کند و یکی از مهم‌ترین آثار مثبت مراجعه به داوری و میانجی‌گری، کاهش پرونده‌های وارده به محاکم و مراجع قضایی است.

انتهای پیام/


فاطمه جامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۴:۵۵ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
0
سلام شمارو به هرکی میپرستین یه فکری به حال زمین‌های نوچاه دانشگاه آزاد بکنین مارو از این مستاجری نجات بدین به امام حسین خسته شدیم
فاطمه جامی
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۵:۰۷ - ۱۴۰۲/۰۴/۳۱
0
0
با سلام وخسته نباشید من یک شهروند ایرانی هستم ودر مضیقه مالی به سر میبرم تنها امیدم یک نصف قطعه زمین واقع در انتهای بلوار وکیل آباد خیابان فرهیختگان از زمین‌های دانشگاه آزاد اسلامی است از شما مسولین خواهشمندم هرچه زودتر به تعیین تکلیف زمین‌ها رسیدگی کنین نزارین ما هم مثل بعضی از زمین دارها آرزو به دل از دنیا بریم شمارو به امام حسین قسم میدم که به کار ما رسیدگی کنین با تشکر
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *