قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای مرکز استان قزوین تشکیل شد

12:32 - 10 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۹۲۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای مرکز استان قزوین تشکیل شد
دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین، از تشکیل قرارگاه عملیاتی اجرایی فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین و انتخاب یکی از معاونان دادستانی به عنوان دبیر این قرارگاه خبر داد.

خبرگزاری میزان - حسین رجبی با اعلام خبر تشکیل دبیر قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری در دادسرای قزوین، اظهار کرد: قرارگاه عملیاتی اجرای فرامین مقام معظم رهبری بر اساس ۶ فرمان رهبر فرزانه انقلاب، که ششم تیر ماه مصادف با هفته قوه قضاییه در جمع مسئولان قضایی کشورعنوان کردند تشکیل شد.

وی افزود: این قراگاه با عناوین «عملیاتی کردن سند تحول قضایی، مبارزه با فساد در درون و بیرون از قوه قضاییه، تکریم مردم، شناسایی حقوق عامه، توجه به امنیت روانی مردم و پیشگیری از وقوع جرم، اصلاح تصویر رسانه‌ای از قوه قضاییه و برنامه ریزی برای تامین آزادی مشروع شهروندان» طرح شده، در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین راه اندازی شده است.


دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان قزوین ادامه داد: این قرارگاه در راستای تحقق فرامین رهبر فرزانه انقلاب اسلامی جهت شناسایی نقاط مثبت نسبت به تقویت آن با استفاده از ابزار و امکانات موجود و شناسایی نقاط ضعف و رفع آن با دعوت از کارشناسان، نخبگان، اساتید و همکاران تشکیل شده است.

رجبی همچنین تصریح کرد: به همین منظور یکی از معاونان دادستانی جهت تحقق اهداف اعلامی به عنوان دبیر این قرارگاه در دادسرای عمومی و انقلاب قزوین تعیین شد.

انتهای پیام/


برچسب ها: دادستان اقدامات

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *