برگزاری سیصد و هفدهمین جلسه شورای عالی کار

10:22 - 08 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۶۶۷
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
برگزاری سیصد و هفدهمین جلسه شورای عالی کار
سیصد و هفدهمین نشست شورای عالی کار با حضور وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگری و کارفرمایی برگزار شد.

خبرگزاری میزان- به گزارش روابط‌عمومی و امور بین‌الملل وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی، سیصد و هفدهمین نشست شورای عالی کار شامگاه سه‌شنبه ۶ تیرماه در محل این وزارتخانه و با حضور «سیدصولت مرتضوی» وزیر تعاون، کار و رفاه اجتماعی، «علی‌حسین رعیتی‌فرد» معاون روابط کار وزارت تعاون، کار و رفاه اجتماعی و دبیر شورای عالی کار و «شرکای اجتماعی» نمایندگان کارگران و کارفرمایان برگزار شد.

در این نشست نمایندگان کارگری و کارفرمایی (شرکای اجتماعی) به بیان پیشنهادات خود در خصوص طرح درخواست سازمان اوقاف و امور خیریه در رابطه با تمدید مدت آیین‌نامه مستثنی‌شدن خدام و کارکنان بقاع متبرکه، مساجد، حسینیه‌ها، تکایا، مدارس علوم دینی موقوفه و موقوفات عام غیرتولیدی از شمول موادی از قانون کار به مدت ۵ سال از تاریخ انقضای مصوبه پیشین پرداختند و در نهایت با جمع‌بندی نظرات، بررسی موضوعات به مدت یک‌سال تصویب و تمدید شد.

در ادامه این نشست نیز طرح پیش‌نویس اصلاح ماده ۲۳ آیین‌نامه دادرسی کار موضوع ماده ۱۶۴ قانون کار ارائه و با جمع‌بندی اعضای شورای عالی کار به تصویب رسید.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *