۲۸ زندانی در بازدید مسئولان قضایی ملکان از زندان مراغه با ارفاقات قانونی آزاد شدند

12:39 - 07 تير 1402
کد خبر: ۴۷۲۰۵۲۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۲۸ زندانی در بازدید مسئولان قضایی ملکان از زندان مراغه با ارفاقات قانونی آزاد شدند
به مناسبت هفته قضاییه با اعطای امتیازات ارفاقی برای ۲۸ زندانی در بازدید مقامات قضایی ملکان از زندان شهرستان مراغه استان آذربایجان شرقی موافقت شد.

خبرگزاری میزان - رئیس دادگستری، دادستان، دادیار اجرای احکام و دادرس دادگستری ملکان از زندان شهرستان مراغه بازدید کردند.

مسئولان قضایی شهرستان ملکان در این بازدید ضمن دیدار و گفتگو با زندانیان حوزه قضایی و رسیدگی به مشکلات آنان، از آخرین موتورسیکلت‌های مونتاژ شده در مرحله اول در کارگاه زندان مراغه بازدید کردند.

الفنده رئیس دادگستری ملکان در این بازدید با تقدیر از زحمات رئیس و مسئولان زندان در تحقق اشتغال آفرینی برای زندانیان، مونتاژ موتورسیکلت در زندان را کاری بی نظیر توصیف کرد که سایر زندان‌ها می‌توانند با الگو قرار دادن به گسترش بیشتر اشتغال زندانیان اقدام کنند.

فرجام پور دادستان عمومی و انقلاب شهرستان ملکان نیز در این بازدید از موافقت اعطای مرخصی به ۱۷ زندانی، اعطای امتیاز رای باز و اشتغال به ۶ زندانی، موافقت با درخواست تعلیق پرونده ۲ نفر و تجمیع پرونده ۱ نفر و نیز موافقت با مرخصی پایان حبس منتهی به آزادی ۲ نفر خبر داد.

همچنین بنابر اعلام جعفری رئیس زندان مراغه، در بازدید‌های مقامات قضایی شهرستان‌های مراغه، بناب، عجب شیر و ملکان از زندان مراغه در ایام هفته قوه قضاییه، با اعطای امتیاز رای باز و اشتغال ۵۹ زندانی موافقت شد که با اشتغال آنان در کارگاه‌های داخل و خارج و کارخانه‌های سطح شهر، ضمن بهره مندی از امتیاز مرخصی‌های پایان هفته، به آنان حقوق و مزایا براساس قانون پرداخت خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *