پیگیری ساماندهی کارکنان دولت در قالب برنامه هفتم توسعه

9:35 - 03 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۴۹۹
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
پیگیری ساماندهی کارکنان دولت در قالب برنامه هفتم توسعه
عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس، از پیگیری اشتغالزایی در جهت کاهش نرخ بیکاری در کشور و ساماندهی نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی توسط این کمیسیون در قالب برنامه هفتم توسعه خبر داد.

خبرگزاری میزان - به گزارش خانه ملت، سیدکریم حسینی، در بیان اولویت‌هایی که کمیسیون اجتماعی مجلس به منظور درج در برنامه هفتم توسعه پیگیری می‌کند، گفت: ما در سطح کلان در حال پیگیری مسائلی هستیم که از چالش‌های جدی کشور و اولویت‌های مهم حوزه اجتماعی هستند.

نماینده مردم اهواز، باوی، حمیدیه و کارون در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: تامین معیشت و مسکن، رفع مشکلات اقتصادی و حمایت ویژه از اقشار آسیب‌پذیر کشور و دهک‌های پایین از دیگر مواردی است که به طور جدی پیگیری می‌کنیم.

عضو کمیسیون اجتماعی مجلس یازدهم، یادآور شد: اشتغالزایی در جهت کاهش نرخ بیکاری در کشور و ساماندهی نیروی انسانی در دستگاه‌های اجرایی و مسائل مرتبط با آن از دیگر مسائلی است که کمیسیون اجتماعی برای قانونمند کردن آن ورود پیدا کرده است.

عضو کمیسیون تلفیق لایحه برنامه هفتم توسعه در مجلس شورای اسلامی، تاکید کرد: رفع آسیب‌های اجتماعی همچون طلاق، کودکان کار، اعتیاد، حاشیه‌نشینی و… نیز از چالش‌های مهم کنونی کشور است که به طور جدی پیگیری خواهیم کرد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *