گفت‌وگو|

نقش قوه قضاییه در احیای واحد‌های تولیدی بسیار تسهیل‌گر است

8:00 - 03 تير 1402
کد خبر: ۴۷۱۹۴۵۳
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
نقش قوه قضاییه در احیای واحد‌های تولیدی بسیار تسهیل‌گر است
مدیرعامل شرکت زاگرس تابلو دی با تاکید بر اینکه نقش قوه قضاییه در احیای واحد‌های تولیدی بسیار تسهیل‌گر و کمک‌کننده است، گفت: با کمک دستگاه قضا مشکلات این واحد تولیدی حل شده است.

خبرگزاری میزان _ قوه قضاییه همواره در راستای حمایت از تولید و تولیدکننده بر جلوگیری از تعطیلی کارخانه‌ها و واحد‌های تولیدی دارای مشکلات حقوقی تاکید ویژه‌ای داشته است.

یکی از واحد‌های تولیدی که مورد حمایت عدلیه قرار گرفته، شرکت زاگرس تابلو دی است.

در همین راستا جواد احسانی، مدیرعامل شرکت زاگرس تابلو دی، درتشریح روند حمایت دستگاه قضا از این واحد تولیدی به میزان گفت: در سال ۹۹ برای توسعه، افزایش اشتغال‌زایی و انجام صادرات یک واحد تولیدی متروکه را خریداری کردیم و تمام مدارک و استعلامات مورد نیاز و مجوز‌ها برای تاسیس و راه‌اندازی این واحد تولیدی از سازمان امور اراضی و جهاد کشاورزی اخذ شد.

وی در ادامه افزود: براساس تعهدات انجام‌شده این واحد تولیدی حق ساخت سازه جدید در زمین یاده‌شده را نداشت و تنها باید سازه قدیمی را بازسازی می‌کرد؛ برهمین اساس این واحد تولیدی تنها به بازسازی سازه قدیمی اقدام کرد، اما با وجود این، سازمان امور اراضی و کشاورزی پروانه بهره‌برداری را صادر نکرد، چرا که این سازمان اعلام کرد این واحد تولیدی ساخت و ساز غیرقانونی دارد، در صورتی که این اتفاق نیفتاده بود.

مدیرعامل شرکت زاگرس تابلو دی با اشاره به اینکه عدم صدور مجوزها  موجب تاخیری ۲ ساله در احداث و راه‌اندازی این واحد تولیدی شده بود، اظهار کرد: اما در راستای حمایت قوه قضاییه از تولید و فعالیت‌های اقتصادی، دادستان استان آذربایجان غربی به همراه هیات‌همراه از این واحد تولیدی بازدید و دستوراتی را جهت رفع مشکلات ما صادر کرد.

احسانی اعلام کرد: پس از کمک قوه قضاییه به این واحد تولیدی و پیگیری مجدد از سازمان امور اراضی استان، مجوز‌های مورد نیاز اخذ و مشکل این واحد تولیدی رفع شد.

به گفته وی شرکت زاگرس تابلو دی در زمینه تولید تابلو‌های برق صنعتی مشغول به فعالیت است و ۲۷ نفر به‌صورت مستقیم در این واحد تولیدی مشغول به کار هستند.

مدیرعامل شرکت زاگرس تابلو دی همچنین تاکید کرد: براساس برنامه‌ریزی‌های انجام‌شده می‌توانیم زمینه ایجاد اشتغال ۲۰۰ نفر را در این واحد تولیدی فراهم کنیم، اما به‌علت بروز مشکلات این امر تاکنون محقق نشده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *