رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

آزمون در آستانه جدایی از بایرلورکوزن

13:05 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۷۰۶
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
آزمون در آستانه جدایی از بایرلورکوزن
سردار آزمون، ملی‌پوش ایرانی تیم فوتبال بایرلورکوزن ممکن است از این تیم آلمانی جدا شود.

خبرگزاری میزان - در حالی که سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایر لورکوزن قرارداد دارد، اما بر اساس ادعای رسانه‌های آلمانی، باشگاه آلمانی بعد از گذشت یک فصل و نیم از جذب سردار مخالف جدایی و فروش او نیست. 

چندی پیش بود که اشپورت بیلد، از علاقه مارسی به آزمون و آمادگی لورکوزن برای این انتقال خبر داد به طوری که در پایان ژانویه انتقال سردار آزمون به المپیک مارسی به اندازه یک تار مو فاصله داشت.

بر اساس این گزارش، این باشگاه دوست دارد از آزمون که در ژانویه ۲۰۲۲ از زنیت سن پترزبورگ با مبلغی در حدود ۲.۵ میلیون یورو به لورکوزن انتقال یافت، بیش از ۱۰ میلیون یورو درآمد داشته باشد.

به گزارش دیلی‌رکورد و به نقل از منابع آلمانی، سردار آزمون تصمیم خود برای جدایی از تیم بایرلورکوزن در پایان فصل را گرفته است.

نشریه ورزشی ESPN نیز در گزارشی به بررسی عملکرد ضعیف‌ترین بازیکنان فصل اخیر بوندسلیگا پرداخته و از ترکیب منتخب بدترین بازیکنان این فصل بوندسلیگا رونمایی کرده است. نکته جالب توجه آنکه آزمون هم در این فهرست حضور داشت.

دیگر رسانه معتبر آلمان یعنی کیکر نیز با تایید این خبر نوشت: سردار آزمون مهاجم بایرلورکوزن ممکن است این تیم آلمانی را ترک کند. مهاجم ایرانی از میزان بازی‌اش در بایرلورکوزن ناراضی است و به دنبال باشگاه جدیدی خواهد بود. تیم‌های ایتالیایی به این بازیکن ۲۸ ساله علاقه‌مند هستند.

سیمون رولفس، مدیر ورزشی بایرلورکوزن نیز درباره وضعیت سردار آزمون گفت: اگر سردار برود، ما به دنبال بازیکن دیگری برای پر کردن پُست او خواهیم بود.

سردار آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایرلورکوزن قرارداد دارد و خروج احتمالی او درآمد ۱۰ میلیون یورویی برای این تیم به ارمغان خواهد داشت.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *