لورکوزن به دنبال درآمدزایی از فروش آزمون به مارسی

16:29 - 03 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۴۳۹۹
دسته بندی: ورزشی ، فوتبال
لورکوزن به دنبال درآمدزایی از فروش آزمون به مارسی
احتمال اینکه آزمون در نقل و انتقالات تابستانی از بایرلورکوزن راهی مارسی بشود و بازی در لیگ یک فرانسه را تجربه کند، زیاد است.

خبرگزاری میزان - باشگاه المپیک مارسی همچنان به دنبال جذب سردار آزمون، مهاجم تیم ملی ایران که در بایرلورکوزن آلمان بازی می‌کند، است.

آزمون تا سال ۲۰۲۷ با بایر قرارداد دارد اما بر اساس ادعای بیلد، باشگاه آلمانی بعد از گذشت یک فصل و نیم از جذب سردار مخالف جدایی و فروش او نیست. 

در پایان ژانویه انتقال سردار آزمون به المپیک مارسی به اندازه یک تار مو فاصله داشت. مارسی تیم غریبه ای برای آزمون نیست. این باشگاه فرانسوی در نقل و انتقالات زمستانی این فصل مذاکراتش را برای جذب مهاجم ایران تا مراحل نهایی هم پیش برده بود. حتی بازیکن ملی‌پوش ایرانی شیر‌ها در این باره گفته بود: واقعیت این است که انتقال من به مارسی تقریبا ۱۰۰ درصد شده بود. می‌توانم بگویم که همه چیز در آخرین لحظه لغو شد، حتی شماره پیراهن من در مارسی از قبل انتخاب شده بود.

از آن زمان، این بازیکن ۲۸ ساله ایرانی احتمالا بهترین دوران خود را در پیراهن لورکوزن سپری کرده است و ۴ گل به ثمر رسانده و ۲ پاس گل نیز ارسال کرده است. آینده او زیر نظر بایر هنوز نامشخص است. 
 
به گزارش اشپورت بیلد، مارسی همچنان به آزمون علاقه‌مند است. لورکوزن ظاهرا آماده است تا این بازیکن ملی‌پوش را کنار بگذارد.

بر اساس این گزارش، این باشگاه دوست دارد از آزمون بیش از ده میلیون یورو درآمد داشته باشد. در ژانویه ۲۰۲۲ او از زنیت سن پترزبورگ به لورکوزن با مبلغی در حدود ۲.۵ میلیون انتقال یافت.

احتمال انتقال آزمون در تابستان به مارسی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *