مدیران برای خدمت به مردم با قدرت در میدان هستند

8:02 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۵۷۱
دسته بندی: سیاست ، عمومی
مدیران برای خدمت به مردم با قدرت در میدان هستند
وزیر کشور با بیان اینکه در سال گذشته ۴۲ هزار طرح عمرانی در سراسر کشور افتتاح شد، گفت: این اقدام نشان می‌دهد مدیران، با قدرت و همت در راستای ایفای خدمت هرچه بهتر به مردم عزیز، در میدان هستند.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت کشور، احمد وحیدی که شامگاه یکشنبه در ادامه سفر به اردبیل در آئین آغاز عملیات اجرایی پل بسیج شهر اردبیل سخن می‌گفت، افزود: این پل نشانه این است که می‌شود کار‌های بسیار بزرگی انجام داد.

وی با تاکید بر اینکه این اقدامات جز با یکپارچگی و همدلی، میسر نمی‌شود، اظهار کرد: اینکه در شهر اردبیل یک پل به طول هشت کیلومتر ساخته می‌شود، کار ارزشمند وبزرگی است و گویای آن است که در این شهر چنین توانمندی خوبی وجود دارد.

وزیر کشور طراحی و ساخت این پل را نشان رشد و بالندگی دانست و تصریح کرد: وظیفه همگان است که در خدمت مردم باشند. باید سیما و منظر بهتری از شهر به مردم ارائه شود تا با راحتی و شعف به رشد شهرشان بنگرند و امیدوار باشند.

وحیدی اضافه کرد: یک طرحی که ۱۰-۱۵ سال نیمه کاره مانده و در این دوره اجرا شده، ارزشمند است. نشان می‌دهد اگر پای کار باشیم، کار‌ها قابل انجام است.
وی همچنین به گزارش ارائه شده از سوی شهرداری اردبیل اشاره کرد و افزود: شفافیت در هزینه‌ها و درآمد‌های شهرداری کار بسیار خوبی است و باید ادامه یابد.

وزیر کشور با یادآوری اینکه در شهر هم جزئیات وجود دارد و هم کلیات، خاطرنشان کرد: اردبیل یک استان بسیار زیبا، جذاب و گردشگرپذیر است. از سبلان سربلند گرفته تا دشت‌های زیبا، آب‌ها، آثار تاریخی وبستر تمدنی که در این استان و شهر قرار دارند، حائز اهمیت است.

وحیدی تاکید کرد: این کار‌های خوب باید با شدت بیشتری ادامه یابد.

وی که برای بازدید از مناطق سیلزده و بررسی آخرین وضعیت روستا‌های آسیب دیده به اردبیل سفر کرده است، در پایان سخنان خود به این مساله هم اشاره کرد و گفت: ما واقعه تلخی هم در این استان داریم و غم از دست دادن بعضی از عزیزان در سیل اخیررا فراموش نمی‌کنیم.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *