گفت‌وگو|

مربی بوکس عراق: بوکس در جهان جایگاه ویژه‌ای دارد/ ایران تیم صاحب سبکی در آسیاست

7:45 - 29 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۵۳۵
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
مربی بوکس عراق: بوکس در جهان جایگاه ویژه‌ای دارد/ ایران تیم صاحب سبکی در آسیاست
مربی تیم ملی بوکس عراق گفت: ایران تیم صاحب سبکی در آسیاست و به همین دلیل همیشه با این کشور ارتباط خوبی داریم.

خبرگزاری میزان - تیم ملی بوکس عراق از هفته گذشته با ۹ بوکسور و ۲ مربی برای برگزاری اردوی مشترک ۱۰ روزه با تیم ملی ایران در تهران حضور یافته است.

در این خصوص، محمد عبدالزارع، مربی تیم ملی عراق در گفت‌وگو با میزان اظهار داشت: فدراسیون‌های ایران و عراق ارتباط نزدیکی داشته و در این سال‌ها همکاری خوبی در زمینه برگزاری اردو‌ها بین آن‌ها وجود داشته است.

وی افزود: ما ۲ رویداد مهم داریم. ابتدا باید در بازی‌های کشور‌های عرب به میزبانی الجزایر شرکت کنیم و سپس بازی‌های آسیایی هانگژو که خیلی مهم است را در پیش داریم. همیشه با ایران اردو و مسابقه داشته ایم، چراکه آن‌ها تیم صاحب سبکی در آسیا هستند و نفرات مطرحی دارند.

مربی تیم ملی عراق افزود: با نفرات اصلی‌مان در اردوی تهران حاضر شده ایم. باید از تمامی فرصت‌ها نهایت استفاده را ببریم. بوکس در آسیا پیشرفت کرده است و اکنون چند تیم قاره کهن در بین بهترین‌های جهان هستند.

وی افزود: کسب مدال و موفقیت در بازی‌های آسیایی بسیار دشوار خواهد بود. حریف آسان در این مسابقات وجود ندارد و برای اینکه به خواسته‌هایمان برسیم باید به خوبی آماده شویم. در همین راستا حضور در اردوی تهران یک برنامه بسیار خوب برای ما تلقی می‌شود.

این مربی جوان در پایان خاطرنشان کرد: بوکس واقعاً پیشرفت کرده است و دیگر در سطح جهان و آسیا مختص چند کشور نیست. نتایج مسابقات جهانی و قاره‌ای نشان می‌دهد که بوکس چقدر گسترده شده است. این رشته در المپیک هم جایگاه ویژه‌ای دارد و از رشته‌های پرطرفدار جهان محسوب می‌شود.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *