آخرین وضعیت پرواز‌های عملیات حج تمتع

8:46 - 28 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۳۸۱
دسته بندی: اقتصاد ، عمومی
آخرین وضعیت پرواز‌های عملیات حج تمتع
مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت پرواز‌های عملیات حج تمتع این شرکت را اعلام کرد.

خبرگزاری میزان - به گزارش وزارت راه و شهرسازی با نزدیک شدن به پایان عملیات حج تمتع ۱۴۰۲ حسام قربانعلی مدیرکل روابط عمومی و سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران آخرین وضعیت پرواز‌های عملیات حج تمتع این شرکت را اعلام کرد.

قربانعلی با اشاره به اعزام زائران استان همدان و استان‌های همجوار از فرودگاه همدان اظهار داشت: به حمدالله با دیدار‌های متعدد صورت گرفته با استانداری همدان و به همت همکاران در این استان و حمایت قاسمی فرزاد استاندار همدان و مدیر کل فرودگاه این استان ساختار مناسب ایجاد شد و فردا اولین کاروان حجاج بیت الله الحرام در ساعت ۱۰ صبح اعزام خواهد شد.

سخنگوی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران تعداد کل پرواز‌های این استان به سمت جده را ۱۶ پرواز اعلام کرد و افزود: استان کردستان نیز زائران خود را از این استان رهسپار سرزمین وحی خواهد کرد.

مدیرکل روابط عمومی هواپیمایی جمهوری اسلامی ایران گفت: در حال حاضر در حال انجام انتقال حجاج از سیستان بلوچستان هستیم و با ایجاد تسهیلات مناسب و با توجه به فاصله زیاد چابهار تا زاهدان برای برادران اهل تسنن پرواز ویژه‌ای برنامه ریزی کردیم.

قربانعلی ادامه داد: فرودگاه گرگان در روز‌های آغازین عملیات حج به‌سر می‌برد.

فردا دوشنبه نیز عملیات استان سیستان و بلوچستان به اتمام خواهد رسید و تا پایان عملیات رفت از استان تهران، گرگان و همدان آخرین عملیات انتقال حجاج بیت الله الحرام انجام خواهد شد.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *