کنعانی: گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای وزرای خارجه ایران و عربستان بی اساس است

20:01 - 27 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۸۳۵۱
کنعانی: گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای وزرای خارجه ایران و عربستان بی اساس است
سخنگوی وزارت امور خارجه گمانه زنی‌های رسانه‌ای درباره تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای دو وزیر ایران و عربستان را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

خبرگزاری میزان - بنا به اعلام‌پایگاه اطلاع رسانی وزارت امور خارجه، ناصر کنعانی سخنگوی وزارت امور خارجه در پاسخ به سوال خبرنگاران در خصوص نتایج گفتگو‌های وزرای خارجه ایران و عربستان گفت؛ مذاکرات وزرای امور خارجه ایران و عربستان در فضای بسیار خوب، مثبت و سازنده‌ای انجام شد و موضوعات مختلف مورد علاقه دو کشور در حوزه دوجانبه، منطقه‌ای و بین المللی مورد گفتگو و تبادل نظر قرار گرفت و در خصوص گام‌های آتی به منظور گسترش روابط دوجانبه توافق‌های خوبی انجام دادند.

کنعانی گفت: وزرای خارجه دو کشور در پایان  گفتگو‌های رسمی، در اظهاراتی رسانه‌ای به بیان نتایج گفتگو‌های خود در خصوص روابط دوجانبه و نیز موضوعات مورد علاقه مشترک پرداختند.

کنعانی گمانه زنی‌های رسانه‌ای در خصوص تغییر محل گفتگو‌های رسانه‌ای دو وزیر را بی‌اساس دانست و دلیل این تغییر را بروز مشکل فنی و عدم امکان اجرا در محل تعیین شده قبلی دانست که با تعییر مکان، این گفتگو در محل مذاکرات رسمی برگزار شد.

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *