مسئولان قضایی بوشهر به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امامزاده عبدالمهیمن رسیدگی کردند

9:34 - 25 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۹۷۸
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
مسئولان قضایی بوشهر به مشکلات حقوقی نمازگزاران مسجد امامزاده عبدالمهیمن رسیدگی کردند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه دادستان، رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و معاونین در مسجد امامزاده عبدالمهیمن بوشهر حضور یافت. 

خبرگزاری میزان- مهدی مهر انگیز همراه دادستان مرکز استان و رئیس حفاظت و اطلاعات دادگستری بوشهر و مدیر کل ثبت اسناد و املاک استان بوشهر و معاونین در مسجد امامزاده عبدالمهیمن بوشهر حضور یافت.

 رئیس کل دادگستری استان بوشهر در حاشیه این مراسم، ارتباط مستقیم و چهره به چهره با مردم را یکی از برنامه‌های قوه قضاییه و از تاکیدات رئیس قوه قضاییه معرفی کرد و گفت: ارتباط مستقیم و بدون واسطه با مردم و تکریم ارباب رجوع و استماع بدون واسطه مشکلات حقوقی و قضایی مراجعان جهت رفع مشکلات مردم از عمده‌ترین وظایف مسئولان قضایی محسوب می‌شود.

وی در این دیدار در خصوص مطالبات برخی از مردم در خصوص مالکیت زمین‌های مطرح شده گفت: اگر مردم مطالباتی در مورد زمین یا اسناد ومدارکی دارند، دادگستری بوشهر و ثبت اسناد و املاک بوشهر این آمادگی را دارند تا در این خصوص جهت رفع این مشکل کمک کنند.

مهرانگیز در این دیدار ضمن تاکید به مباحث اخلاقی تکریم ارباب رجوع، حقوق عامه و اهمیت آن، به درخواست‌ها و مسائل و مشکلات ان‌ها نیز رسیدگی کرد و دستورات لازم صادر کرد.

در این دیدار از دیگر مواردی که مورد دغدغه مردم، موضوع عفاف و حجاب و همچنین مسائل اجتماعی و مواردی در خصوص حقوق عامه بود که رئیس کل دادگستری استان بوشهر ضمن پاسخگویی به این مسائل راهکار‌های و توصیه‌های لازم را ارائه کرد.

در این دیدار هیئت همراه رئیس کل دادگستری استان نیز با صبر و حوصله به خواسته‌ها و دغدغه‌های مردم پاسخ و رسیدگی کردند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *