گفت‌وگو|

نماینده مجلس: برای تنظیم بازار وزیر صمت باید بال‌های نظارتی خود را قوی کند

8:30 - 25 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۷۹۰۳
دسته بندی: سیاست ، مجلس و دولت
نماینده مجلس: برای تنظیم بازار وزیر صمت باید بال‌های نظارتی خود را قوی کند
دبیر فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس گفت: توجه به تنظیم بازار در عرصه صنعت معدن و تجارت از موارد مهمی است که وزیر صمت برای تحقق آن باید بال‌های نظارتی خود را قوی کند.

خبرگزاری میزان - فاطمه محمدبیگی در گفت‌وگو با میزان، در رابطه با رای اعتماد نمایندگان ملت به عباس علی‌آبادی «وزیر صمت» بیان داشت: وی سابقه طولانی در حوزه اجرایی وزارت‌خانه‌های کلیدی و تولیدی همچون وزارت نیرو، صنعت و همچنین سابقه دانشگاهی خوبی دارند که نگاه امیدوارانه و فناورانه ما را به صنعت، معدن و تجارت تقویت می‌کند.

دبیر  فراکسیون انقلاب اسلامی مجلس با اشاره به اقتدار مدیریتی وزیر صمت گفت: در حوزه صنعت نیازمند مدیریت قوی هستیم. وزارت صمت بسیار گسترده است توجه به دیپلماسی صمت، تولید ارز برای کشور، مهار تورم، توجه به کیفیت تولیدی‌ها، حفظ شان ملت ایران و جذب بازار‌های خارجی از اولویت‌های وزیر است.

وی افزود: توجه به کیفیت و قیمت لوازم خانگی، تامین جهیزیه ارزان، و تقویت صنعت داخلی می‌تواند مشوق جمعیتی برای نسل جوان باشد.

این نماینده مجلس اظهار کرد: توجه به تنظیم بازار در عرصه صنعت معدن و تجارت از موارد مهمی است که وزیر صمت باید برنامه ویژه داشته باشد و بال‌های نظارتی خود را قوی کند تا بتواند محصولات را با قیمت تمام شده پایین و کیفیتی بالا ارائه کند.

در جلسه علنی (سه‌شنبه، ۲۳ خرداد ماه) مجلس شورای اسلامی نمایندگان مجلس با ۱۸۷ رأی موافق، ۵۸ رأی مخالف، ۸ رأی ممتنع و ۲ رأی باطله از مجموع ۲۵۵ نماینده حاضر در صحن، تصدی وزارتخانه صمت را به عباس علی‌آبادی سپردند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *