گفت‌وگو|

موسوی: انگار روی نیمه‌نهایی طلسم شده‌ام/ طلای بوکس قهرمانی آسیا را می‌خواهم

7:45 - 21 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۹۴
دسته بندی: ورزشی ، رزمی
موسوی: انگار روی نیمه‌نهایی طلسم شده‌ام/ طلای بوکس قهرمانی آسیا را می‌خواهم
دارنده ۳ مدال برنز بوکس قهرمانی آسیا گفت: برای موفقیت در آسیا باید اردو‌ها منظم باشد، برنامه تمرینی و تغذیه مشخص شده و حریفان تدارکاتی خوبی داشته باشید که فعلاً که خبری از هیچکدام نیست.

سیدشاهین موسوی در گفت‌وگو با میزان، درخصوص روند تمرینات خود اظهار داشت: وقتی یک بوکسور مدتی در تمرینات گروهی و اردوی تیم ملی نباشد از نظر روحی و روانی به هم می‌ریزد و من هم خواستم با پیگیری جدی تمرینات به صورت انفرادی بدنم را آماده نگه دارم تا اردو‌ها برگزار شود.

وی افزود: فعلاً برای رقابت‌های قهرمانی آسیا برنامه داریم و من هم به دنبال کسب چهارمین مدالم هستم که به امید خدا رنگش این‌بار طلا باشد تا ویترین افتخاراتم را تکمیل کنم. نمی‌دانم چرا در نیمه‌نهایی طلسم می‌شوم، اما این‌بار با هرگونه جادو و جنبل هم می‌جنگم تا فینالیست شوم و طلا بگیرم.

دارنده ۳ مدال برنز بوکس قهرمانی آسیا گفت: برای موفقیت در آسیا باید اردو‌ها منظم باشد، برنامه تمرینی و تغذیه مشخص شده و حریفان تدارکاتی خوبی داشته باشید که فعلاً که خبری از هیچکدام از این موارد نیست، اما مطمئنم مسئولان فدراسیون که خودشان از قهرمانان بزرگ و استخوان خرد کرده هستند، بزودی تمام موارد را بررسی و شرایط را فراهم می‌کنند.

موسوی در پایان با اشاره به سختی مسیر کسب سهمیه المپیک خاطرنشان کرد: نمی‌خواهم یکباره ۱۰۰ پله را با هم طی کنم و یکی یکی جلو می‌روم. فعلاً اولویت با قهرمانی آسیاست و بعد سراغ بازی‌های آسیایی و المپیک می‌روم، اما امسال کسب سهمیه المپیک بسیار دشوار است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *