رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: اتاق بازرگانی مانند پارلمان اقتصادی استان باید تصمیم سازی کند

16:14 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۸۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی: اتاق بازرگانی مانند پارلمان اقتصادی استان باید تصمیم سازی کند
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی با اعضای هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی استان دیدار کرد.

خبرگزاری میزان_ ناصر عتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی در دیدار با اعضای هیات رئیسه جدید اتاق بازرگانی استان ضمن تبریک به اعضای جدید و تقدیر از اعضای هیات مدیره سابق گفت: شما بزرگواران نماینده پارلمان اقتصادی استان هستید و باید مثل یک پارلمان قوی تصمیم گیر و تصمیم ساز عمل کنید و لازمه این امر همدلی و انسجام میان هیات رئیسه با اعضاء است.

عتباتی افزود: فعالین اقتصادی با ایجاد اشتغال و رونق تولید در استان کمک حال و دستگیر دستگاه قضایی در کاهش آسیب‌های اجتماعی و بزهکاری هستند و از این رو دادگستری استان در عمل به فرمان مقام معظم رهبری با تمام توان و ظرفیت قانونی خود از تولید و فعالان اقتصادی حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان به گمرکات استان هم اشاره و گفت: ظرفیت بزرگی که در استان وجود دارد تعداد کثیر گمرکات است که دروازه تجارت بین المللی هستند و می‌توانند در رونق اقتصادی و تجاری استان بسیار حائز اهمیت باشند و تولید کنندگان و سرمایه گذاران را جذب استان و کشور کنند.

وی افزود: دستگاه قضایی با تمام توان در کنار تولید و اتاق بازرگانی استان که نمایندگان تولید و اقتصاد استان هستند قرار دارد.

عتباتی در پایان خطاب به اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی تاکید کرد: شما تولید کنندگان افسران جنگ اقتصادی هستید و در وضعیت تحریم‌های ظالمانه در خط مقدم هستید و می‌توانید در بهبود وضعیت اقتصادی و معیشت مردم بسیار تاثیر گذار عمل کنید.

در ادامه این نشست اعضای هیات رئیسه اتاق بازرگانی نیز آمادگی خود را در توسعه همکاری و هم افزایی بین دو مجموعه را اعلام داشتند.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *