۱۱۰ زندانی استان بوشهر با همت دادگستری و کمک خیران استان آزاد شدند

14:03 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۲۶
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۱۱۰ زندانی استان بوشهر با همت دادگستری و کمک خیران استان آزاد شدند
رئیس کل دادگستری استان بوشهر اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱۰ نفر از زندانیان استان با برگزاری جشن گلریزان و کمک نیکوکاران و خیران از نعمت آزادی برخوردار شدند.

خبرگزاری میزان - رئیس کل دادگستری استان بوشهر همراه با دادستان عمومی و انقلاب مرکز استان، اعضای شورای قضایی و با حضور معاون توسعه مدیریت ومنابع انسانی استاندار، مدیران کل، شورای اداری استان بوشهر و با شرکت گسترده خانواده مددجویان در برگزاری جشن نسیم مهر ویژه مددجویان زندان مرکزی بوشهر بمنظور حمایت از خانواده زندانیان شرکت کردند.

مهدی مهرانگیز در این مراسم اظهارکرد: حمایت از خانواده‌های زندانیان یکی از کار‌های ارزشمندی که همه مسئولان می‌توانند نسبت به آن اهتمام ویژه داشته باشند.

وی افزود: ممکن است با زندانی شدن یکی فرد خانوادۀ وی دچار آسیب و مشکلات شوند بنابراین دستگاه قضایی در کنار نیکوکاران از این خانواده‌ها حمایت می‌کند.

رئیس کل دادگستری استان بوشهر به اقداماتی که در خصوص حمایت و کمک به خانواده زندانیان صورت گرفته اشاره کرد و گفت: یکی از این موارد استفاده از کمک‌ها و بسته‌های معیشتی و اهدای آن‌ها به خانواده‌های زندانیان است که در دستور کار قرار دارد.

مهرانگیز استفاده از مجازات‌های جایگزین حبس را مهم دانست و گفت: به تمامی همکاران قضایی تاکید شده در حد امکان با اجازه قانون، از مجازات‌های جایگزین حبس استفاده کنند تا از برخی آسیب‌های اجتماعی تحمیلی به خانواده زندانیان جلوگیری شود.

رئیس کل دادگستری استان بوشهرهمچنین اعلام کرد: از سال گذشته تاکنون ۱۱۰ نفر از زندانیان با برگزاری جشن گلریزان و کمک نیکوکاران و خیران از نعمت آزادی برخوردار شدند.
انتهای پیام/


برچسب ها: دادگستر گلریزان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *