گفت‌وگو|

جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد شورای شهر و شهرداری گرگان آغاز شد

11:58 - 20 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۹۱۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جلسات دادگاه رسیدگی به پرونده موسوم به فساد شورای شهر و شهرداری گرگان آغاز شد
رئیس کل دادگستری گلستان گفت: نخستین جلسه دادرسی دادگاه مربوط به پرونده اتهامی یک عضو شورا و ۵ کارمند شهرداری گرگان در دادگاه کیفری ۲ مرکز استان برگزار شد.

حیدر آسیابی در گفت‌وگو با میزان، اظهار کرد: نخستین جلسه دادرسی دادگاه مربوط به پرونده اتهامی یک عضو شورا و ۵ کارمند شهرداری گرگان در دادگاه کیفری ۲ مرکز استان برگزار شد.

وی افزود: جلسه اول این دادگاه به قرائت کیفرخواست متهمان و اخذ دفاعیات متهم ردیف اول گذشت.جلسه بعدی رسیدگی به این پرونده ماه آینده برگزار می‌شود.

رئیس کل دادگستری گلستان تاکید کرد: جلسه رسیدگی به اتهامات شهردار سابق گرگان و ۵ متهم دیگر هم، این هفته برگزار خواهد شد. پرونده عضو دیگر شورای شهر گرگان نیز همراه با ۲۰ تَن دیگر از متهمان در قالب یک پرونده جداگانه به شعبه یک کیفری استان ارجاع شده است.

آسیابی گفت: کیفرخواست پرونده فساد دو عضو شورا و تعدادی از کارمندان شهرداری گرگان، اردیبهشت امسال در دادسرای گرگان صادر شد و همه متهمان این پرونده‌ها تا زمان صدور رای دادگاه، با قرار وثیقه فعلا آزاد هستند.

سال گذشته، شهردار، دو عضو شورای شهر و چند تن از کارمندان شهرداری گرگان همراه با تعدادی کارچاق کن و پیمانکار بازداشت شدند.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *