رهایی زندانی محکوم به قصاص پس از ۷ سال با میانجیگری مسئولان قضایی استان هرمزگان

8:45 - 19 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۷۴۲
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
تعداد نظرات: ۲ دیدگاه
رهایی زندانی محکوم به قصاص پس از ۷ سال با میانجیگری مسئولان قضایی استان هرمزگان
رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با میانجیگری مسئولان قضایی و اعضای شورای حل اختلاف خبر داد.

خبرگزاری میزان _ رئیس کل دادگستری هرمزگان از رهایی یک زندانی محکوم به قصاص با میانجیگری مسئولان قضایی و اعضای شورای حل اختلاف خبر داد.

مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان از ایجاد مصالحه در نُهمین پرونده قصاص با اجرای پویش به احترام امام رئوف (ع) می‌بخشم در این استان خبر داد.

وی در تشریح جزئیات این خبر اظهار کرد: این محکوم به جرم قتل عمد بعد از ۷ سال تحمل حبس در شرف اجرای حکم قصاص بود که با میانجیگری دادستان مرکز استان هرمزگان و مدیرکل زندان‌ها و همچنین در نتیجه تلاش‌های اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، در نهایت پس از اعلام رضایت اولیای دم، این پرونده با اصلاح ذات البین مختومه شد.

قهرمانی با قدردانی از اقدام ارزشمند اولیای دم و همچنین تلاش و پیگیری‌های دادستان مرکز استان هرمزگان، مدیر کل زندان‌ها و اعضای شورای حل اختلاف زندان بندرعباس، خاطرنشان کرد: افرادی که عفو و بخشش می‌کنند و برای ایجاد صلح و سازش قدم برمی‌دارند، بدون شک نزد خداوند مأجور خواهند بود.

رئیس کل دادگستری هرمزگان همچنین با بیان اینکه عفو و گذشت از برجسته‌ترین ارزش‌های دینی و نشانه‌ی تقوای الهی است، خاطرنشان کرد: ترویج فرهنگ صلح و سازش و روحیه اخوت و برادری در بین مردم، موجب ارتقا امنیت روانی و توسعه اخلاق و معنویت در جامعه خواهد شد.

انتهای پیام /


محسن احمدی پوری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۴۸ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
درود خدا بر کاظم شاهرخ نیا مرد گمنام صلح و سازش هرمزگان
سهیل باقری
|
Iran (Islamic Republic of)
|
۱۷:۵۰ - ۱۴۰۲/۰۳/۱۹
0
0
کاظم شاهرخ نیا سردار صلح و سازش
ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *