رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع دادگاه‎های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد

11:23 - 18 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۶۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری هرمزگان از مجتمع دادگاه‎های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد
رئیس کل دادگستری هرمزگان به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

خبرگزاری میزان – مجتبی قهرمانی رئیس کل دادگستری هرمزگان در تداوم برنامه‌های نظارت میدانی بر عملکرد دستگاه قضایی و به منظور پایش نحوه خدمت رسانی به مردم، به صورت سرزده از مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس بازدید کرد.

قهرمانی در این بازدید بر تکریم مردم و حل مشکلات مراجعان به عنوان مهمترین اولویت دستگاه قضایی تأکید کرد.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان در بازدید از بخش‌های مختلف مجتمع دادگاه‌های کیفری و انقلاب بندرعباس ضمن اطلاع از فعالیت‌های انجام شده، از نزدیک در جریان عملکرد این مجموعه و نحوه رسیدگی به پرونده‌های قضایی قرار گرفت و توصیه‌ها و تذکرات لازم را خطاب به کارکنان و مسئولان ارائه کرد.

وی بر تسریع همراه با دقت در رسیدگی‌های قضایی تأکید کرد و حفظ کرامت مراجعان و سرعت در رسیدگی‌ها را اولویت تمام قضات و کارکنان عنوان کرد.

قهرمانی در دیدار و گفتگو با قضات و کارکنان اداری، بر لزوم کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی به پرونده‌ها، حفظ نظم و انضباط در محیط کار و رعایت اصول و دستورالعمل‎های بایگانی تأکید کرد.

وی ضمن رسیدگی به درخواست‌ها و مشکلات قضات و کارکنان دادسرا، تصریح کرد: همکاران قضایی و اداری با حفظ روحیه جهادی، تمام تلاش خود را در جهت کوتاه شدن مدت زمان رسیدگی‌ها و تکریم مراجعان به کار گیرند.

رئیس کل دادگستری استان هرمزگان همچنین در دیدار چهره به چهره با تعدادی از مراجعان، در جریان مشکلات و مطالبات آن‌ها قرار گرفت و دستور رسیدگی‌های لازم را صادر کرد.

انتهای پیام /


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *