رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی

حضور ۹ تیم در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی+تصویر

16:46 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۶۱۲
دسته بندی: ورزشی ، توپ و تور
حضور ۹ تیم در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی+تصویر
مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه با حضور ۹ تیم به میزبانی ازبکستان برگزار خواهد شد.

خبرگزاری میزان - به گزارش روابط عمومی فدراسیون والیبال، نشست هماهنگی و قرعه‌کشی مسابقات والیبال قهرمانی دختران و پسران زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) در فدراسیون والیبال ایران با حضور مسعود یزدان‌پناه رئیس کمیته مسابقات و داوری و مرتضی افجه‌ای عضو کمیته مسابقات و مسئول VIS منطقه آسیای مرکزی برگزار شد.

همچنین محمد لطیف رئیس، کلیچ دبیر این منطقه و تیم‌های شرکت کننده به صورت آنلاین در این مراسم حضور داشتند.

این مسابقات با حضور ۹ تیم (چهار تیم در گروه دختران و پنج تیم در گروه پسران) از ۲۳ تا ۲۹ تیرماه به میزبانی ازبکستان و در شهر تاشکند برگزار خواهد شد.

بر این اساس تیم‌های ازبکستان یک، تاجیکستان، قزاقستان و ازبکستان دو در گروه دختران و تیم‌های ایران، ازبکستان، پاکستان، قزاقستان و ترکمنستان در گروه پسران به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم‌های شرکت کننده در هر گروه از مسابقات ابتدا به صورت گروهی به مصاف یکدیگر خواهند رفت و در پایان مرحله مقدماتی تیم‌های اول و دوم جدول برای مقام قهرمانی و سوم و چهارم برای مدال برنز مسابقات به مصاف یکدیگر خواهند رفت.

تیم ملی والیبال زیر ۱۶ سال پسر ایران با هدایت آرش صادقیانی در این مسابقات شرکت خواهد کرد و با توجه به این‌که نخستین دوره مسابقات والیبال قهرمانی زیر ۱۶ سال پسر آسیا نیز از ۳۱ تیر تا هفتم مرداد با حضور ۱۵ تیم به میزبانی ازبکستان برگزار می‌شود، شاگردان صادقیانی پس از مسابقات آسیایی مرکزی، در این رقابت‌ها شرکت می‌کنند.

حضور ۹ تیم در رقابت‌های قهرمانی زیر ۱۶ سال آسیای مرکزی

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *