آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد

14:35 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۸۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد
یونس اسدی مقدم با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی معرفی شد.

خبرگزاری میزان- یحیی جعفری در آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی، ضمن تسلیت ایام رحلت امام خمینی (ره) و قدردانی از زحمات مدیران و همکاران قضایی و اداری در این مجتمع، با اشاره به حدیثی از امیرالمومنین (ع) اظهار کرد: اگر هدف قاضی رسیدن به حقیقت باشد، سختی‌ها آسان و امور دست نیافتنی و دور، نزدیک و دست یافتنی می‌شود و این صفت حق طلبی قاضی است که وی را در کشف حقیقت و گره گشایی از پرونده‌های سنگین یاری می‌کند.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به ویژگی‌های مدیر قضایی اشاره کرد و گفت: یک مدیر قضایی علاوه بر تعهد که باید داشته باشد. توان علمی، اجرایی و شم نظارتی را نیز باید وارد باشد تا بتواند با اشراف کامل، مجموعه را مدیریت کند.

وی نظارت بر زیر مجموعه را از آموزه‌های دینی برشمرد و از اثرات مثبت آن، صیانت پرسنل و کمک به رسیدگی عادلانه قضایی دانست.

آیین تودیع و معارفه سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی برگزار شد

جعفری رسیدگی و پیگیری پروند‌های مهم، پروند‌های کثیرالشاکی و پروند‌های مسن را به عنوان اولویت‌های سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی بر شمرد و بر آن تاکید کرد.

رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران گفت: در مجتمع قضایی شهید قدوسی پرونده‌های مهم و سنگین و پرشاکی متعددی مطرح می‌شود که از جمله آن‌ها می‌توان به پروند‌های کثیرالشاکی با موضوع رمز ارزها، جرایم رایانه‌ای و جرایم اقتصادی اشاره کرد.

در این آیین با حضور رئیس کل، معاونان و مدیران قضایی و ستادی، جمعی از مدیران و همکاران قضایی و اداری با اهدای لوح از زحمات ارزشمند ابوالفضل نیکوکار تقدیر بعمل آمد و یونس اسدی مقدم با دریافت ابلاغ خود از رئیس کل دادگاه‌های عمومی و انقلاب تهران به عنوان سرپرست جدید مجتمع قضایی شهید قدوسی معرفی شد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *