اجرای طرح نشان برای کادرسازی و جانشین پروری در دادگستری‌های استان‌های کشور

13:13 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۵۶۴
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
اجرای طرح نشان برای کادرسازی و جانشین پروری در دادگستری‌های استان‌های کشور
بیست و سومین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه با حضور معاون اول قوه قضاییه و سایر معاونان برگزار شد.

خبرگزاری میزان - صبح امروز (چهارشنبه ۱۷ خرداد) بیست و سومین جلسه قرارگاه پیگیری فرامین مقام معظم رهبری در قوه قضاییه با حضور حجت الاسلام و المسلمین محمد مصدق معاون اول قوه قضاییه و سایر معاونان و مسئولان دستگاه قضا، برگزار شد.

در این جلسه آخرین وضعیت اجرای یکی از فرامین رهبر انقلاب مبنی بر جانشین پروری و کادرسازی بررسی شد.

مطابق مصوبات جلسات قبلی قرارگاه مقرر شده بود، طرح نشان در کلیه دادگستری‌ها برای شناسایی استعداد‌های مدیریتی اجرا شود.

حجت الاسلام و المسلمین جعفر قدیانی دادستان انتظامی قضات بیان کرد: اجرای طرح نشان بر عهده دادسرای انتظامی قضات بود که در قالب ۴ فرم اطلاعات همکاران قضایی قابل گردآوری است ما این فرم‌ها را به استان‌ها ارائه کردیم.

وی افزود تا کنون اطلاعات مربوط به ۴۶ درصدقضات تکمیل شده است و درکلیه استان‌ها فرم‌ها توزیع و دراکثر استان‌ها اطلاعات جمع آوری و در حال پردازش و تکمیل است و بر اساس نتایج ارزیابی‌‏ها قضات دارای توان و استعداد مدیریتی شناسایی می‌شوند. 

حجت الاسلام و المسلمین قدیانی تصریح کرد: اطلاعات بدست آمده از استان‌ها توسط یک هیاتی شامل معاون نظارت و ارزشیابی دادسرای انتظامی قضات، نماینده معاونت منابع انسانی قوه قضاییه و نماینده حفاظت اطلاعات قوه قضاییه در کمیته ۳ نفره ارزیابی، بررسی شود و در ادامه این هیات ۳ نفره افراد مستعد سمت‌های مدیریتی را معرفی می‌کنند. 
 
در ادامه این جلسه موضوعات دیگری مانند نحوه پیگیری موضوعات و وقایع مهم ونحوه اطلاع رسانی بررسی و پس از بحث و تبادل نظر از سوی اعضاء تصمیمات لازم اتخاذ شد. 
 
انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *