معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی: فعالیت سفارتخانه‌های ایران و عربستان مسیر همکاری‌های ۲ کشور را تسهیل می‌کند

22:27 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۴۴۳
معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی: فعالیت سفارتخانه‌های ایران و عربستان مسیر همکاری‌های ۲ کشور را تسهیل می‌کند
معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی در مراسم بازگشایی سفارت ایران در ریاض گفت: فعالیت سفارتخانه‌های ۲ کشور  مسیر همکاری‌های ۲ کشور را تسهیل می‌کند.

خبرگزاری میزان_ وزارت امور خارجه اعلام کرد، مراسم بازگشایی سفارت جمهوری اسلامی ایران در ریاض امروز ۱۶ خرداد ۱۴۰۲ با حضور علیرضا بیکدلی، معاون وزیر امور خارجه در امور کنسولی، ایرانیان و امور مجلس و حسن زرنگار، سرپرست سفارت جمهوری ایران و با حضور علی الیوسف، معاون کنسولی وزارت امور خارجه عربستان سعودی و تعدادی از مقامات وزارت امور خارجه، سفرا و اعضای کادر دیپلماتیک مقیم عربستان سعودی و نمایندگان دفاتر سازمان‌های منطقه‌ای و بین المللی مستقر در ریاض برگزار شد.

بیکدلی در این مراسم طی اظهاراتی گفت: ایران و عربستان دارای ظرفیت‌های بسیاری در ابعاد مختلف دولتی و مردمی برای گسترش روابط هستند.

بیکدلی با تشکر از تسهیلات ارایه شده جهت بازگشایی و فعالیت سفارت ایران اظهار کرد: فعالیت سفارتخانه‌های ۲ کشور  مسیر همکاری‌های ۲ کشور را تسهیل می‌کند.

در این مراسم همزمان با پخش سرود ملی، پرچم جمهوری اسلامی ایران به اهتزاز درآمد و فعالیت سفارت کشورمان در ریاض رسما آغاز شد.

 

انتهای پیام/


برچسب ها: ایران و عربستان

ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *