رؤسای قوه قضائیه وکیل آنلاین مجله حقوقی
گفت‌وگو|

۳۲ درصد از پرونده‌های شعب حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشت ماه به سازش ختم شده است

7:00 - 17 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۸۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
۳۲ درصد از پرونده‌های شعب حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشت ماه به سازش ختم شده است
رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: با همت و تلاش اعضا و کارکنان پرتلاش شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشت ماه سال جاری ۳۲ درصد از پرونده‌های شعب با صلح و سازش مختومه شده است.

 حمید بهرامیان در گفت‌وگو با میزان، با اشاره به آمار صلح و سازش در شوراهای حل اختلاف استان اصفهان اظهار کرد: با همت و تلاش اعضا و کارکنان پرتلاش شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشتماه سال جاری ۳۲ درصد از پرونده‌های شعب با صلح و سازش مختومه شده است.

وی اضافه کرد: امید است با همکاری نیروهای اداری و قضایی در شورا‌های حل اختلاف در راستای ارج نهادن به سنت‌های دینی و گسترش فضای صلح و سازش در جامعه، در آینده درصد بیشتر از پرونده‌های وارده را با صلح و سازش مختومه کنیم.

رئیس شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان گفت: با توجه به برنامه ریزی‌هایی که از اول سال صورت گرفته و اقدامات انجام شده از جمله بازرسی از شعبات، برگزاری دوره‌های آموزشی، استفاده از افراد توانمند در امر مصالحه در صد مصالحه شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشت ماه ۳۲ درصد است.

بهرامیان همچنین بیان کرد: نرخ رسیدگی در شعب شورا‌های حل اختلاف استان اصفهان در اردیبهشت ماه را ۶/۱۰۱ درصد اعلام کرد و افزود: تعداد ۴ هزار و ۸۲۲ فقره پرونده در این ماه با مصالحه مختومه شده است.

وی در ادامه افزود: حوزه‌های قضایی آران و بیدگل، بادرود، تیران، کرون، دهاقان، شاهین شهر، زرین شهر (لنجان)، نطنز و جلگه موفق به کسر آمار موجودی پرونده‌های شعب خود در این ماه نسبت به ماه گذشته شده اند همچنین ۲۰ حوزه قضایی بالای ۳۰ درصد از پرونده‌های خود را در این ماه با مصالحه مختومه نموده اند به ترتیب: (درصد مصالحه حوزه‌های قضایی بالای ۳۰ درصد در این ماه: جلگه ۵۲ درصد، برخوار ۵۱ درصد، گلپایگان ۴۹ درصد، مبارکه ۴۷ درصد، تیران ۴۶ درصد، خوروبیابانک ۴۵ درصد، مهردشت ۴۵ درصد، باغ بهادران ۴۴ درصد، کاشان ۴۰ درصد، کرون ۳۷ درصد، بادرود ۳۷درصد، نجف آباد ۳۷ درصد، زرین شهر (لنجان) ۳۷ درصد، بن رود ۳۶ درصد، جرقویه ۳۶ درصد، خمینی شهر ۳۵ درصد، فریدونشهر ۳۵ درصد، فولادشهر ۳۵ درصد، دهاقان ۳۵ درصد، کوهپایه ۳۰ درصد، شاهین شهر ۲۶ درصد، نطنز ۱۶درصد که این نیز جای تقدیر و تشکر دارد.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *