رئیس کل دادگستری البرز به درخواست ۱۲ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد

12:24 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۴۷
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
رئیس کل دادگستری البرز به  درخواست ۱۲ نفر از مراجعان در ملاقات مردمی رسیدگی کرد
رئیس کل دادگستری استان البرز در دیدار مردمی هفتگی که پیش از ظهر امروز در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد درخواست ۱۲ نفر از مراجعان را شنیده و دستورات مقتضی را صادر کرد.

خبرگزاری میزان- حسین فاضلی هریکندی در دیدار مردمی هفتگی که پیش از ظهر امروز در محل حوزه ریاست دادگستری کل استان البرز برگزار شد، درخواست ۱۲ نفر از مراجعان را شنیده و دستورات مقتضی را صادر کرد.

وی در حاشیه دیدار مردمی این هفته با تاکید بر اینکه ملاقات عمومی هفتگی مدیران دادگستری کل استان البرز در کلیه حوزه‌های قضایی استان برقرار است، عنوان کرد: در دیدار‌های هفته قبل مجموعا ۱۴۰۴ درخواست توسط مدیران قضایی استان و همچنین کارشناسان حوزه ریاست دادگستری کل استان مورد رسیدگی قرار گرفته و دستورات لازم جهت رسیدگی و تسریع صادر شده است.

  رئیس کل دادگستری استان البرز بیان کرد: تسهیل شرایط دسترسی مردم و مراجعان به مدیران قضایی یکی از برنامه‌های اولویت دار دادگستری کل استان بوده و در سال جاری نیز مورد پیگیری قرار خواهد گرفت. 

فاضلی هریکندی گفت: درخواست اعمال ماده ۴۷۷ قانون آیین دادرسی کیفری، تقاضای اعطای مرخصی و استفاده از پابند الکترونیک برای زندانیان، تسریع در اتخاذ تصمیم و صدور رای نسبت به پرونده‌ها در مراجع مختلف قضایی استان از دادسرا و دادگاه بدوی و تجدیدنظر و تسریع در اجرای احکام از عمده درخواست‌های طرح شده در دیدار‌های مردمی بوده است.

انتهای پیام/ 


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *