جریمه منابع طبیعی توسط معدن طلای زره شوران با پیگیری دادگستری آذربایجان غربی پرداخت شد

12:27 - 16 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۶۳۴۵
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
جریمه منابع طبیعی توسط معدن طلای زره شوران با پیگیری دادگستری آذربایجان غربی پرداخت شد
رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی گفت: شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زره شوران یک سوم از مبلغ جریمه خود را که نزدیک به ۴ میلیارد تومان بود، پرداخت کرد.

خبرگزاری میزان - ناصر عتباتی با اشاره به پرداخت یک سوم از جریمه منابع طبیعی توسط معدن طلای زره شوران با پیگیری دادگستری استان بیان کرد: در جلسه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان که در سوم خرداد ماه سال جاری برگزار شد، یکی از موضوعات آن مربوط به مشکلات معدن طلای زره شوران تکاب بود که در این جلسه منابع طبیعی استان اعلام داشت که این معدن دارای بدهی به این اداره است.

رئیس کل دادگستری استان آذربایجان غربی تصریح کرد: نظر به اینکه این مبلغ جزء حقوق دولتی بوده و در راستای احیای مناطقی که معدن کاری در آن صورت می‌پذیرد مصرف خواهد شد و با توجه به اینکه مدیر عامل معدن طلای زره شوران یک سوم این مبلغ را قبول داشته مصوب شد که مبلغ مورد قبول که نزدیک به ۴ میلیارد تومان است را واریز و نسبت به بقیه مبلغ جریمه، اعتراض خود را برای بررسی به اداره کل منابع طبیعی استان اعلام کند.

عتباتی ادامه داد: با پیگیری دادگستری استان و به منظور صیانت از حقوق بیت المال، در اجرای مصوبه کمیته حمایت قضایی از سرمایه گذاری استان، شرکت گسترش معادن و صنایع معدنی طلای زره شوران یک سوم از مبلغ جریمه خود را که نزدیک به ۴ میلیارد تومان بود، پرداخت کرد.


انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *