طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی استان خوزستان در ۱۵ مرحله به ۲۵۰ نفر از مراجعه کنندگان ارائه خدمات کرد

10:27 - 11 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۵۰
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی استان خوزستان در ۱۵ مرحله به ۲۵۰ نفر از مراجعه کنندگان ارائه خدمات کرد
معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی استان خوزستان با اجرای ۱۵ مرحله، به بیش از ۲۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت کرد.

خبرگزاری میزان-معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری خوزستان موفق به کسب رتبه برتر کشور در اجرای طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی رایگان در مناطق محروم شد.در طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی رایگان در مناطق محروم که به صورت سراسری و با هدف ارائه خدمت به مردم مناطق کم‌برخوردار کشور اجرا می‌شود، معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی استان با اجرای ۱۵ مرحله، به بیش از ۲۵۰ نفر از مراجعه‌کنندگان ارائه خدمت کرد.

بر همین اساس طی مراسمی استان خوزستان از سوی رئیس مرکز آمار و فناوری اطلاعات قوه قضاییه، به‌عنوان یکی از هفت استان پیشرو در راه‌اندازی و اجرای طرح جهادی خدمات الکترونیک قضایی معرفی و از زحمات سرپرست معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری استان خوزستان در حسن اجرای این طرح، تقدیر و تشکر شد.

ثبت‌نام در سامانه ثنا، پیگیری و اطلاع‌رسانی پرونده و ثبت لوایح از خدماتی است که در این طرح توسط کارشناسان معاونت فناوری اطلاعات و برنامه‌ریزی دادگستری و یکی از دفاتر خدمات الکترونیک قضایی به ساکنین مناطق کم برخوردار ارائه می‌شود.

شانزدهمین مرحله از طرح جهادی ارائه خدمات الکترونیک قضایی رایگان، پنج‌شنبه یازدهم خردادماه در روستای بیت خشان در منطقه چعب شهرستان شوش اجرا خواهد شد.

سال گذشته ۱۰ مرحله از این طرح و در سال جاری نیز پنج مرحله از آن در مناطق کم برخوردار استان خوزستان و مصلای نماز جمعه اهواز برگزار شده است.

انتهای پیام/


ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *