بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی/عتباتی:فراهم شدن زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر در دو واحد تولیدی مزبور با مساعدت‌های دستگاه قضایی

21:13 - 10 خرداد 1402
کد خبر: ۴۷۱۵۷۰۹
دسته بندی: قضایی ، حقوقی
بازدید رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی از دو واحد تولیدی/عتباتی:فراهم شدن زمینه اشتغال ۴۵۰ نفر در دو واحد تولیدی مزبور با مساعدت‌های دستگاه قضایی
رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی به بازدید از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه پرداخت و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

خبرگزاری میزان_ ناصرعتباتی رئیس کل دادگستری آذربایجان غربی بعداز ظهر روز چهارشنبه دهم خردادماه به همراه مجیدی دادستان مرکز استان از دو واحد تولیدی در شهرک صنعتی فاز ۳ ارومیه بازدید و در جریان مشکلات آن‌ها قرار گرفت.

عتباتی در حاشیه این بازدید گفت:شرکت تولیدی زاب سان انواع بطری‌های شیشه‌ای با ۴ خط تولید فعالیت خوبی را دنبال می‌کند و توانسته است برای ۳۰۰ نفر از جوانان بومی منطقه انزل اشتغال زایی کند و چنانچه طرح توسعه آن که با مشکلاتی مواجه شده است مرتفع شود برای ۱۵۰ نفر دیگر نیز اشتغال زایی خواهد شد و مجموعه اروم چکاوک که در زمینه صنعت مرغ و طیور فعالیت گسترده‌ای دارد و اکنون ۷۰۰ نفر در آن اشتغال دارند و سالیانه بالغ بر ۲۰ هزار تن مرغ گرم تولید و حدود ۱۵ الی ۳۰ درصد تولید گوشت مرغ استان را بر عهده دارد اگر مشکلات توسعه‌ای آن حل شود بالغ بر ۳۰۰ نفر اشتغال زایی را به همراه خواهد داشت.

وی افزود:با بازدید‌هایی که امروز انجام شد مشکلات و نیازمندی‌ها را معین کرد تا بتوان تصمیماتی درست و منطقی برای رفع آن‌ها اتخاذ کرد.

رئیس کل دادگستری استان اضافه کرد: حسب رایزنی که با مدیر مجموعه اروم چکاوک به عمل آمد مقرر گردید تعداد ۳۰ نفر از زندانیان واجد شرایط در این مجموعه اروم چکاوک به کار گمارده شوند و برای ایشان مسکن هم در محل کار توسط مدیران این زنجیره یکپارچه تولید گوشت مرغ فراهم شود.

عتباتی ابراز امیدواری کرد: مشکلات این دو واحد تولیدی در سریع‌ترین زمان ممکن با ورود دستگاه قضایی و برگزاری جلسه کمیته حمایت قضایی مرتفع شود.

 

انتهای پیام/



ارسال دیدگاه
دیدگاهتان را بنویسید
نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *